29jan. is me oom Overleden en Maandag erop hadden we de Crematie.
Zag me oom zo ongeveer 4x per jaar ,was een super gezellige gast. Toen ik het hoorde dat hij plots was overleden schrok ik wel maar daarnaast deed wel weer gewoon me ding
Toen ik maandag bij de Crematie was en de Verdriet van me Tante en me 2Neefie's zag.
Werd het voor mij ook effe teveel, ik vind het maar niks om mensen te zijn lijden van verdriet en onbegrip van hoe

.
Maarjah voor mij ging alles gewoon verder ik had die woensdag erop meteen al me Examen voor Management (ik hoorde vandaag dat ik ervoor geslaagt ben) Hoera

Het weekend erop ging gewoon lkkr uit en toen kwam ik een vriend van me tegen die ik alleen daar zie en toen hoorde ik dat Nick gast ook op d2jsp hier (FE4L) die was al op 26dec. Overleden 2007 hij was pas 17, wel raar als je met die gast altijd online aan het gamuh was . We gingen altijd met een groep Karten / of Naar Walibi en dan hoor je dat hij gewoon is overleden ,autoongeluk hj zat in de bijrijders stoel de bestuurder heeft het overleeft .
NU maandag gaat het wel weer lkkr, het leven gaat verder dag begon SUPER werd wakker hoorde de vogeltjes zag beetje zon door me raam (raam staat altijd open met horn ertussen) was om 07.45 hoorde ook nog van die palen die in de grond werden geslagen in de nieuw bouw wijk hier verder op.
Op me werk ging alles super en dan nog zo mooie weer ook

En natuurlijk bijna Valentein

-
Dit moest effe kwijt thanks