d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Gevoelens Topic
Prev15678912Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 215
Joined: Feb 9 2008
Gold: 124.00
Feb 10 2008 10:30am
Quote (stefan_FFH @ Sat, Feb 9 2008, 09:45pm)
lucht je hart hier smile.gif
vertel wat er in je omgaat xD


vakantie bijna gedaan ohmy.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 10 2008 01:29pm
Quote (Skulvar @ Sun, Feb 10 2008, 01:29pm)
Tuurlijk, wel kanker geile foto man, hangt boven m'n bed, zit ik elke avond op te fappen.

/sarcasm


Heh, fappen, hoe komen ze erop...
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 11 2008 11:00am
rusteloos
het is uit met mijn vriend en heb nu dus niet veel te doen
me vriendinnen moeten of werken of zijn met hun vrienden aan het stappen/gezelligs doen..
ach, shoppen, uitgaan en losgaan zal wel lukken om gezellig te krijgen^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 12:37pm
Solitário
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 11 2008 12:39pm
Quote (Apachai @ Mon, 11 Feb 2008, 19:00)
het is uit met mijn vriend en heb nu dus niet veel te doen


Wil je met mijn e-pen0r spelen?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 01:10pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 11 Feb 2008, 19:39)
Wil je met mijn e-pen0r spelen?


niet doen alsof het mogelijk is ermee te spelen..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 11 2008 01:32pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 11 Feb 2008, 21:10)
niet doen alsof het mogelijk is ermee te spelen..


Wat bedoel je daar precies mee?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 11 2008 01:45pm
29jan. is me oom Overleden en Maandag erop hadden we de Crematie.

Zag me oom zo ongeveer 4x per jaar ,was een super gezellige gast. Toen ik het hoorde dat hij plots was overleden schrok ik wel maar daarnaast deed wel weer gewoon me ding
Toen ik maandag bij de Crematie was en de Verdriet van me Tante en me 2Neefie's zag.

Werd het voor mij ook effe teveel, ik vind het maar niks om mensen te zijn lijden van verdriet en onbegrip van hoe sad.gif.

Maarjah voor mij ging alles gewoon verder ik had die woensdag erop meteen al me Examen voor Management (ik hoorde vandaag dat ik ervoor geslaagt ben) Hoera biggrin.gif

Het weekend erop ging gewoon lkkr uit en toen kwam ik een vriend van me tegen die ik alleen daar zie en toen hoorde ik dat Nick gast ook op d2jsp hier (FE4L) die was al op 26dec. Overleden 2007 hij was pas 17, wel raar als je met die gast altijd online aan het gamuh was . We gingen altijd met een groep Karten / of Naar Walibi en dan hoor je dat hij gewoon is overleden ,autoongeluk hj zat in de bijrijders stoel de bestuurder heeft het overleeft .

NU maandag gaat het wel weer lkkr, het leven gaat verder dag begon SUPER werd wakker hoorde de vogeltjes zag beetje zon door me raam (raam staat altijd open met horn ertussen) was om 07.45 hoorde ook nog van die palen die in de grond werden geslagen in de nieuw bouw wijk hier verder op.

Op me werk ging alles super en dan nog zo mooie weer ook biggrin.gif

En natuurlijk bijna Valentein wink.gif

-

Dit moest effe kwijt thanks thumbsup.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 01:50pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 11 Feb 2008, 20:32)
Wat bedoel je daar precies mee?


d8 dat jij zo slim was..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 11 2008 01:53pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 11 Feb 2008, 21:50)
d8 dat jij zo slim was..


Dat is geen antwoord op de vraag.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678912Next
Closed New Topic New Poll