d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Kruisingen
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 12 2008 01:57pm
Clash of the Belgians!
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 12 2008 02:05pm
Quote (Flatulence @ Tue, Feb 12 2008, 08:56pm)
Hehe, ja, een normaal slot en een extra ketting. Stond in de kleine lettertjes bleek later ^^

M'n vertrek lag niet specifiek aan Gent. Ben sowieso geen stad-mens en de thuissituatie maakte het er ook niet beter op.

Heb je wel eens gehoord hoe dierenartsen tegenwoordig moeten rondkomen? absurd.


Hm ja, moest ik dat geweten hebben zou ik wel eens rondvraag kunnen gedaan hebben voor iets minder stedelijkere gebieden rondom Gent, zoals Wetteren ofzo tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 12 2008 02:07pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Feb 12 2008, 10:05pm)
Hm ja, moest ik dat geweten hebben zou ik wel eens rondvraag kunnen gedaan hebben voor iets minder stedelijkere gebieden rondom Gent, zoals Wetteren ofzo tongue.gif
Haha, ist egal Danny.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 13 2008 08:01am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 12 Feb 2008, 20:55)
Was DAT een diss?

Nee, het was een kamerolifantje?

Quote (Ov2rkill @ Tue, 12 Feb 2008, 20:55)
Hoe de hoerenbuurt daar is zou ik totaal niet weten btw, bedankt dat je met het zelf even zegt tongue.gif
En het echt Gjentsche accent is even vreselijk als het jouwe, daar durf ik geld op zetten!

Je kent je eigen stad niet?!
Dat Gentse accent is walgelijk. Ik heb om die reden eens 'n meisje ondergekotst. Ze bedankte me nog.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 13 2008 08:40am
Quote (Ye Garben!)
Nee, het was een kamerolifantje?


Je weet het zelf niet zeker, hoe mot ik het dan weten? :C

Quote (Yarrrben!)
Je kent je eigen stad niet?!


De hoerenbuurten toch niet rolleyes.gif

Quote (Yarrrrrrr!!!11!1!1!)
Dat Gentse accent is walgelijk. Ik heb om die reden eens 'n meisje ondergekotst. Ze bedankte me nog.


In het Gents dan toch hopelijk...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll