d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev15678915Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 12:35pm
ERIC GAAT ER WEER TEGENAAN !!


hehe
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 12:43pm
ach ja smile.gif
jullie houden wel van naar de klote gaan moet ik zegge ^^
maja, veel plezier allemaal met carnaval, ik ga morgen t/m vrijdag naar Dusseldorf met vriendinnen,
shoppen en lekker drinken ^^

doeidoei
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 5 2008 04:40am
YEAH!! CARNAVAL!!!

Zupah, Feesten en BATSEN!!
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Feb 5 2008 05:47am
ben just 2 doage nor oilsjt carnaval geweest....
OKV taassaas was aanwezig... nevest de ambulances van "GEDIERIG ONGEDIERIG, OKV BEZJIKT EN OKV DE TETTEKOPPEN..." de meziek was weer bien, en weir worren allemoal grat goe geloajen, wildje ons nog esj zieng, komt dan nor de poepverbranning den deinsdag op de mert.

ver fotos van ons racemaching, goje nog ff moete wachte, want weir emme giene kodak, dus kenne men ni trekken a'a....

OKV TAASSAAS VER DE WIN !!!!, me de droi zotte doagen ont college aan d'aa kerk ...
en mo beuken

~Tim
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 5 2008 06:36am
Falkerakatim


hahhaha dat had ik gisteravond moeten proberen te lezen nu lukt het namelijk xD

laatste dag sad.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 5 2008 06:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 5 Feb 2008, 14:36)
Falkerakatim


hahhaha dat had ik gisteravond moeten proberen te lezen nu lukt het namelijk xD

laatste dag sad.gif


Haring happen morgen!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 5 2008 06:40am
Quote (triple_han @ Tue, 5 Feb 2008, 13:37)
Haring happen morgen!


ik ben vegetarisch sad.gif

kheb wel zin in een frikandel maar doe et niet !

keet wel een broodje kaas XD
Member
Posts: 14,092
Joined: Dec 26 2005
Gold: 0.00
Feb 5 2008 06:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 5 Feb 2008, 14:40)
ik ben vegetarisch sad.gif

kheb wel zin in een frikandel maar doe et niet !

keet wel een broodje kaas XD


kwil een broooooodje frikandel ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 5 2008 07:07am
Quote (WhiteEvil @ Tue, 5 Feb 2008, 13:46)
kwil een broooooodje frikandel ^^


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 5 2008 11:15am
hier heb je me eerste fotootje alvast ^^ foto van afgelope vrijdag



doe er maar mee wat je wil 8D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678915Next
Add Reply New Topic New Poll