d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Natalee Holloway > Zondag De Ontknoping
Prev15678915Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Feb 4 2008 03:28am
Quote (Hellskin @ Mon, 4 Feb 2008, 02:01)
wie zegt dat wat hij in die auto vertelde echt waar was?
Ik denk dat die joran slim genoeg is om niet in deze "val" te trappen. die vent die dat allemaal uit hem heeft gekregen. daar trap je toch niet in?
de dingen die hij vroeg, dan weet je gvd toch gewoon dat hij aan het vissen is naar bewijsmateriaal.

ik geloof gewoon niet dat die jonge zo stom is dat hij op die manier gepakt is.

misschien heeft hij wel doorgehad en heeft hij hierin kans gezien zijn hagje te redden. wat als hij haar wel vermoord heeft en dit probeert om zijn schuld af te zwaken naar dood door schuld ofzo.


Je redenering slaat nergens op. Als hij niet in de val getrapt zou zijn had hij niet bekend. Hoe kun je een val, opgezet om je te laten bekennen, ontwijken door te bekennen?

Joran vd Sloot was al ongeloofwaardig, maar nu denkt iedereen dat hij het gedaan heeft of in ieder geval betrokken was.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 4 2008 03:41am
ik gelloof dat dit nu het echte verhaal is
hij zal niet alles hebben verteld
maar dit zijn wel de feiten

nathalee was dronken
EN HAD DRUGS GEBRUIKT

joran was ook dronken

ik denk dat hij gewoon in shock is geraakt toen ze niets meer deed


maar ik vind dat we ook naar die nathalee moeten kijken want drugs/alcohol is een slechte combi
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 4 2008 05:48am
Wat een sensatie-tv. Ik heb met open mond zitten kijken; zowel Joran als Peter zijn fout bezig geweest, elk op hun eigen manier.

De scenes waarin haar moeder voor het eerst de beelden zag waren vreselijk. Zoiets is uitermate privé en Peter buit dat keihard uit. Schaamteloos.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Feb 4 2008 06:08am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 4 Feb 2008, 11:48)
Wat een sensatie-tv. Ik heb met open mond zitten kijken; zowel Joran als Peter zijn fout bezig geweest, elk op hun eigen manier.

De scenes waarin haar moeder voor het eerst de beelden zag waren vreselijk. Zoiets is uitermate privé en Peter buit dat keihard uit. Schaamteloos.


Je moet niet vergeten dat die moeder het waarschijnlijk ook wilde... en ze heeft er zelf flink aan meegewerkt om het in de aandacht te brengen van de media.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 4 2008 06:22am
Quote (edujackass @ Sun, Feb 3 2008, 09:14pm)
haha nu herinner ik me die klote reclame ook weer.. was focking 9 jaar oud ofzo kwam het op foxkids tussen 1 uur altijd


JA DIE!
Weet jij nog wat die bejaarde, die in dat spel is vermoord, op het einde zei? o_O
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 4 2008 06:26am
Ik heb 5 minuten gekeken. Toen ik zag dat het net een fucking soap was ben ik afgehaakt.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 4 2008 06:31am
Quote (Flatulence @ Mon, Feb 4 2008, 01:26pm)
Ik heb 5 minuten gekeken. Toen ik zag dat het net een fucking soap was ben ik afgehaakt.


Neukende zeep?
Member
Posts: 1,762
Joined: Oct 19 2007
Gold: 462.00
Feb 4 2008 06:35am
zoals ik gister zag
heeft ie haar gewoon in de zee gesmeten met die kameraat vn hem xD
Terwijl die nie eens wist of ze wel dood was~~
mja je heb zulke wousen er bij zitte eh.. mad.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 4 2008 06:54am
Quote (edujackass @ Mon, 4 Feb 2008, 01:16)
een idioot die joran. als hij gewoon een ambulance had gebeld was er niks mis.
hier is zijn bekenning nog een keer.
http://www.dumpert.nl/mediabase/40829/08150258/joran_loopt_volledig_leeg.html
die patrick is btw eigenlijk ook een vieze smiegt
joran zijn hyves
http://joran-sloot.hyves.nl/
zijn space
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=84094091
ze was dus doodgeneukt
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1185471.html

hier nog zen msn addres
joranjvdsloot@gmail.com


Vooral zn hyves is erg leuk, heerlijke reacties.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 4 2008 07:03am
Quote (triple_han @ Mon, 4 Feb 2008, 13:54)
Vooral zn hyves is erg leuk, heerlijke reacties.


dan kan je zo 100 mensen vinden die dringent een leven moeten gaan zoeke >< omg wat lomp
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678915Next
Add Reply New Topic New Poll