d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulp Nodig
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 3 2008 12:10pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Feb 3 2008, 07:58pm)
je hebt et zelf niet eens door dat is nog het leukste..
Leg het me uit, schat.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 12:15pm
Quote (Flatulence @ Sun, 3 Feb 2008, 19:10)
Leg het me uit, schat.


Quote (Flatulence @ Sun, 3 Feb 2008, 18:50)
Idioot, je vraagt of homo's haten discriminatie is of niet. Als je homo's haat benadeel je hen op basis van seksuele geaardheid. Is dat nou zo moeilijk?


en dat is discriminatie..

cirkeltje rond..

maar het was een voorbeeld voor iemand anders.. en niet echt een vraag

of geef jij altijd antwoord op retorische vragen?

nja ik ga carnaval vieren "moppie"

iedereen goeie avond en do egeen dingen die ik ook niet zou doen tongue.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 3 2008 12:16pm
Discriminatie staat direct in verbinding met 'haten'. Je behandelt iemand anders op basis van bepaalde kenmerken. Haat kan een oorzaak daarvan zijn, maar veel vaker kom je in aanraking met een economische reden.

Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 3 Feb 2008, 20:15)
iedereen goeie avond en do egeen dingen die ik ook niet zou doen tongue.gif

Dan kan ik mijn Habbo account wel weer wissen, bah.

This post was edited by Wuben[NM] on Feb 3 2008 12:17pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 3 2008 12:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 3 Feb 2008, 19:10)
hahaha
dit is echt zielig..
en nee dat is geen discriminatie..
sinds idioot een mening is..
mjaaaa dat zul jij wel nooit begrijpen wink.gif
owja je leeftijd vragen was sarcasme maar dat had je vast zelf wel door -.-
je bent gewoon zwaar uitgelult en koppig als een ezel.


Laatste poging.
Zolang de haat homo's niet benadeelt, is er geen sprake van discriminatie (in de juridisch/maatschappelijke betekenis). Als een werkgever een sollicitant weigert vanwege z'n seksuele geaardheid, is dat discriminatie.

Wanneer iemand homo's simpelweg haat omwille de seksuele geaardheid, heet dat racisme. (Nee, racisme heeft niet enkel met rassen te maken, maar even goed met geloofsovertuigingen, seksuele geaardheid.)

Hou 't maar bij het onderwerp, jongen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 12:24pm
Quote (�?NNI @ Sun, 3 Feb 2008, 19:16)
Laatste poging.
Zolang de haat homo's niet benadeelt, is er geen sprake van discriminatie (in de juridisch/maatschappelijke betekenis). Als een werkgever een sollicitant weigert vanwege z'n seksuele geaardheid, is dat discriminatie.

Wanneer iemand homo's simpelweg haat omwille de seksuele geaardheid, heet dat racisme. (Nee, racisme heeft niet enkel met rassen te maken, maar even goed met geloofsovertuigingen, seksuele geaardheid.)

Hou 't maar bij het onderwerp, jongen.


racisme = discriminatie

discriminatie = niet racisme

netals een koe is een dier maar een dier geen koe

word echt moe van jouw

iemand haten is altijd nadelig.

(stel jij zegt "ik haat homo's" daar kan hij zich rot door voelen? of anderen..)

laat mij eens zien waar en quote het gedeelte wat zegt dat racisme iets met geloof te maken heeft of sexuele geaardheid..

Quote (Wuben[NM] @ Sun, 3 Feb 2008, 19:16)
Discriminatie staat direct in verbinding met 'haten'. Je behandelt iemand anders op basis van bepaalde kenmerken. Haat kan een oorzaak daarvan zijn, maar veel vaker kom je in aanraking met een economische reden.


zoek op "positieve discriminatie"

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 12:25pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 3 2008 12:28pm
Het was m'n laatste poging. Misschien heeft Xepo nog zin.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 3 2008 12:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 3 Feb 2008, 20:24)
zoek op "positieve discriminatie"


Haha, zoek op: "leren lezen". Wat denk je dat ik in Jezusnaam bedoelde?

Eric, het spijt me vreselijk, normaal ben ik niet zo cru, maar je bent echt niet één van de slimsten. Dat is geen ramp, maar je maakt jezelf constant ten schande. Hou daar mee op alsjeblieft.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 12:32pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 3 Feb 2008, 19:29)
Haha, zoek op: "leren lezen". Wat denk je dat ik in Jezusnaam bedoelde?

Eric, het spijt me vreselijk, normaal ben ik niet zo cru, maar je bent echt niet één van de slimsten. Dat is geen ramp, maar je maakt jezelf constant ten schande. Hou daar mee op alsjeblieft.


ach tis hier altijd 4 tegen 1..

en kheb niet echt het gevoel alsof iemand hier leest waar het nou iig over ging..

en ik weet echt wel wat racisme, discriminatie en positieve discriminatie is..

mja zoals ik al zei ik ben weg

owja ik heb moeite met begrijpend lezen.. vorm van dislectie ik moet altijd alles 3 keer lezen voordat ik het begrijp maar ksnap nu wel wat je bedoelde..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 12:36pm
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 3 2008 12:54pm
BBDG je zei dan moe tje het voor je zelf houden, of ik een hakenkruis mooi vind of niet

ik hou het voor me zelf toch staat in m'n profiel ik vraag niet aan je om naar m'n profiel te kijken
kon het ook in me avatar of signature zetten dan hou ik het niet voor me zelf...

dus die opmerking van net sloeg nergens op.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 3 2008 12:57pm
Quote (Snielsje @ Sun, 3 Feb 2008, 19:54)
BBDG je zei dan moe tje het voor je zelf houden, of ik een hakenkruis mooi vind of niet

ik hou het voor me zelf toch staat in m'n profiel ik vraag niet aan je om naar m'n profiel te kijken
kon het ook in me avatar of signature zetten dan hou ik het niet voor me zelf...

dus die opmerking van net sloeg nergens op.


jij bent ook niet heel erg snugger he?

jij zegt ik vraag er toch niet om om naar mn profiel te kijken , nee tuurlijk neit maar het kan dus het gebeurt. het is dus gewoon openbaar, en dat is niet egt voor jezelf...

aan de andere kant vind ik het wel lame dat je hem weg moet halen van dennis..

This post was edited by CpTJenJen on Feb 3 2008 12:57pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll