Quote (Wuben[NM)
,Sun, 27 Jan 2008, 20:34]Hallo!
Ik heb een probleem; of eigenlijk mijn vriendin. Zij zoekt een bepaalde soort schoen, maar ik kan hem nergens vinden op het internet. Wellicht hebben jullie meer mazzel.
Gezocht (zeer specifiek, dus let op):
Adidas Handball Spezial, maat 38,5 (5,5 = Amerikaans iirc), zwart en natuurlijk de vrouwenuitvoering.
Eeuwige dank voor de vinder.
Ruben
DIT is waarover dit topic gaat...
Ga toch allemaal ergens anders spammen
Zoek jezelf een ander forum... of beter, maak er 1 waar spammen, flamen, elkaar's topics overnemen en volspammen de normaalste zaak van de wereld is... Laat d2jsp voor wat het is