d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Help Met Schoenen Zoeken
Prev1567
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 02:54pm
Quote (Goonzu @ Mon, Jan 28 2008, 08:53pm)
Je gaat toch niet mijn FG uitdelen? tongue.gif


je hebt het gedoneert dus nu is het van hem
punt wink.gif smile.gif

h3h3h3

This post was edited by stefan_FFH on Jan 28 2008 03:05pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 02:54pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, Jan 28 2008, 08:54pm)
je hebt het gedoneert dus nu is het van hem
punt

h3h3h3


Het was een grapje droogkloot
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 02:59pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 22:53)
Je gaat toch niet mijn FG uitdelen? tongue.gif


8fg wegdoneren tot hij b& is kan tog wel.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 02:59pm
Quote (Goonzu @ Mon, Jan 28 2008, 08:54pm)
Het was een grapje droogkloot


ik bedoel dit ook als een grap imo
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 03:01pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, Jan 28 2008, 08:59pm)
ik bedoel dit ook als een grap imo


DAN MOET JE ER EEN SMILEY NAAST ZETTEN

nerd
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 04:46pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 28 Jan 2008, 20:55)
alleen isam kan duelen man
is niet voor niets dat baris is weggegaan

qui is nu ook zwak


LOLOP

jij bent echt achterlijk

hun gebruiken allebei items die ze van mij hebben

wil jij keer tegen mij duelen ofzo?

of ben je een ladder janker?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 28 2008 05:01pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 28 Jan 2008, 22:46)
LOLOP

jij bent echt achterlijk

hun gebruiken allebei items die ze van mij hebben

wil jij keer tegen mij duelen ofzo?

of ben je een ladder janker?


lol wie had er 5-0 verlies? wij niet hoor happy.gif

This post was edited by ben6660 on Jan 28 2008 05:01pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 05:12pm
Quote (ben6660 @ Tue, 29 Jan 2008, 00:01)
lol wie had er 5-0 verlies? wij niet hoor happy.gif


wie is wij en waar heb je het in hemelsnaam over?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 29 2008 01:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 28 2008, 10:46pm)
LOLOP

jij bent echt achterlijk

hun gebruiken allebei items die ze van mij hebben

wil jij keer tegen mij duelen ofzo?

of ben je een ladder janker?


zeg maar je chars
ik heb atm
hyb assa
en bone nec

bone nec is net nieuw dus gaat nog niet zo vlot

Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 29 2008 03:49am
Quote (Wuben[NM)
,Sun, 27 Jan 2008, 20:34]Hallo!

Ik heb een probleem; of eigenlijk mijn vriendin. Zij zoekt een bepaalde soort schoen, maar ik kan hem nergens vinden op het internet. Wellicht hebben jullie meer mazzel.

Gezocht (zeer specifiek, dus let op):
Adidas Handball Spezial, maat 38,5 (5,5 = Amerikaans iirc), zwart en natuurlijk de vrouwenuitvoering.

Eeuwige dank voor de vinder.
Ruben



DIT is waarover dit topic gaat...
Ga toch allemaal ergens anders spammen dry.gif

Zoek jezelf een ander forum... of beter, maak er 1 waar spammen, flamen, elkaar's topics overnemen en volspammen de normaalste zaak van de wereld is... Laat d2jsp voor wat het is
mad1.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Closed New Topic New Poll