d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Habbo
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2008 05:27am
Quote (Copacabangelijk @ Fri, 25 Jan 2008, 12:04)
Er zijn veel redenen voor , jij Gekke BadBoy...


hihihi
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 25 2008 06:01am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 25 2008, 10:52am)
hey ben jij ook 13 hihihi


hier lees ik een bekentenis
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 25 2008 06:05am
Haha, scherp.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2008 06:07am
Quote (Hellskin @ Fri, 25 Jan 2008, 13:01)
hier lees ik een bekentenis


sherlock ja idd

mja dat maakt die foto's van mijn sb ook weer nep he dus wat willen jullie nou?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2008 08:20am
welicht zijn het fotos van je oudere NEEFJE?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 25 2008 08:22am
Quote (edujackass @ Fri, 25 Jan 2008, 14:20)
welicht zijn het fotos van je oudere NEEFJE?


Hij zet alleen de traditie voort! Hij werd verkracht door zijn oudere neef, hij verkrachte zijn jongere neefje. (I)

Anywaaaaaays, uiterlijk hang niet geheel alleen af van leeftijd. Hij kan ook gewoon een inteelt kind zijn, die zien er ook niet zo normaal uit.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2008 08:24am
ja zo zit er ook 1 op school zon inteelt ding.. zijn hoofd is gewoon een fucken grote rechthoek.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2008 10:09am
Quote (edujackass @ Fri, 25 Jan 2008, 15:24)
ja zo zit er ook 1 op school zon inteelt ding.. zijn hoofd is gewoon een fucken grote rechthoek.


ja dat ben jij he ^
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2008 10:40am
/facepalm
wanneer sietemieter je nou eens op? niemand moet je hier.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 25 2008 10:42am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 25 Jan 2008, 18:09)
ja dat ben jij he ^


Als ik jou was zou ik je kennis over ruimtelijke figuren wat bijschaven.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll