Ben in het begin een paar keer meegeweest als tolk, maar daarna gewoon een tolk laten komen, als die voor handen was.
En inderdaad, moeten vertalen dat je een kutrapport hebt en dat je meer moet leren is echt klote om te doen, lang leve eufemismen!
This post was edited by Ov2rkill on Jan 22 2008 12:26pm