d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De 'r' > De Letter Dus.
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 22 2008 11:33am
hey over
hoe deden jouw ouders dat
als je een ouderavond had?
als het dan kut me jouw ging maakte jij gebaren naar jouw ouders dat het suprer ging^^?

This post was edited by stefan_FFH on Jan 22 2008 11:33am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 22 2008 12:17pm
Ben in het begin een paar keer meegeweest als tolk, maar daarna gewoon een tolk laten komen, als die voor handen was.
En inderdaad, moeten vertalen dat je een kutrapport hebt en dat je meer moet leren is echt klote om te doen, lang leve eufemismen!

This post was edited by Ov2rkill on Jan 22 2008 12:26pm
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 23 2008 04:18am
de hele dag 'error' gillen.
Member
Posts: 2,018
Joined: Jan 19 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 23 2008 07:33am
Quote (Demonsangel @ Sun, Jan 20 2008, 08:22pm)
Duuus, neem eens iets op met een mic zodat ik weet welke ik heb ^^


Member
Posts: 2,349
Joined: May 29 2006
Gold: 31.00
Jan 23 2008 08:48am
Heel simpel, ik spreek het uit als een errrrrrrege errrrrrrrr tongue.gif gewoon lekker de r laten rrrrrrrrrrrrollen!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 08:50am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 22 Jan 2008, 18:33)
hey over
hoe deden jouw ouders dat
als je een ouderavond had?
als het dan kut me jouw ging maakte jij gebaren naar jouw ouders dat het suprer ging^^?


shouf shouf habibi
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll