Quote (Wuben[NM] @ Wed, 23 Jan 2008, 00:34)
WAT ZOU JE DOEN ALS:
1. Ik naast je sta?
2. Ik je zou zoenen?
3. Ik in het ziekenhuis lig?
4. Ik je knuffel?
5. Ik je mee uit vraag?
6. Ik je vriend(in) afpik?
7. Ik gillend op je af kom?
8. Ik zou zeggen dat ik niet zonder je kan?
9. Ik je vraag of je me wilt helpen?
ZOU JIJ:
10. Mijn vriend(in) zijn?
11. Liegen om me beter te laten voelen?
12. Me wat geld lenen?
13. Mijn hand vast houden?
14. Proberen mijn problemen op te lossen?
15. Van me houden?
16. Dit ook op je blog zetten, om te kijken hoe ik over jou denk?
Misschien wel zo aardig om te reageren erop, ook al ben ik geen dame:
1.
Lieve Eric, als jij naast me zou staan, zou de wereld er een stuk zonniger uitzien. Jouw sterke lichaam en mijn intellect zullen een onverslaanbare combinatie zijn. Ik hou van pokémon characters, jij van habbo hotels, dus we hebben genoeg kinderlijks gemeen. Ook je piercings passen echt bij mijn stijl, ik hou van staal met vlees. Zelf heb ik ringen door mijn schwanz gejaagd. Ik noem ze: 'staal door mijn paal' en 'nikkel door mijn snikkel'.
2.
Lieve Eric, als jij me zou zoenen, zou ik het eerst een beetje afweren. Ik hou immers niet van mannen en lichamelijk contact dat inhoudt dat ik jouw lichaamssappen moet proeven, heeft niet mijn voorkeur. Wellicht zou ik het later wel waarderen en ook zelf het initiatief durven nemen.
3.
Lieve Eric, als jij in het ziekenhuis ligt, zal je wel wat fouts hebben gedaan. Zolang het geen ernstige soa is, zal ik altijd naast je liggen!
4.
Lieve Eric, als jij mij knuffelt, zou ik me warm, veilig en goed voelen. Je hebt immers van die fijne armen.
5.
Tering, ik vind het vermoeiend. Voor de rest: Kus kus kus

<3<3