Quote (Jheronymus @ Sun, Jan 20 2008, 05:44pm)
Ben ik de enige die Alfred J Quack vroeger eng vond?
Er was zon boef met zon ijzeren bal aan zn poten.. die had een HELE ENGE STEM BRRR
edit: OMG DIE GEEST VAN DIE FLES WAS OOK KK ENG bbrbrbr
dat was volgensmij krab de kater.
ik vond het ook soms eng en moest huilen toen ik voor het eerst de eerste aflevering zag (dat z'n hele familie doodgaat)