d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Beste Tekenfilms! > Wat Vind Jij Het Beste?
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 20 2008 01:22pm
Quote (Jheronymus @ Sun, Jan 20 2008, 05:44pm)
Ben ik de enige die Alfred J Quack vroeger eng vond?

Er was zon boef met zon ijzeren bal aan zn poten.. die had een HELE ENGE STEM BRRR

edit: OMG DIE GEEST VAN DIE FLES WAS OOK KK ENG bbrbrbr



dat was volgensmij krab de kater.

ik vond het ook soms eng en moest huilen toen ik voor het eerst de eerste aflevering zag (dat z'n hele familie doodgaat)
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 01:27pm
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Jan 2008, 20:22)
dat was volgensmij krab de kater.

ik vond het ook soms eng en moest huilen toen ik voor het eerst de eerste aflevering zag (dat z'n hele familie doodgaat)


ik weet wel dat ik heel de serie heb gezien, maar ik ken niet alles meeer want hij was ontzettend groot..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 20 2008 01:34pm
Quote (CpTJenJen @ Sun, Jan 20 2008, 07:27pm)
ik weet wel dat ik heel de serie heb gezien, maar ik ken niet alles meeer want hij was ontzettend groot..


mja de namen die weet ik ook niet allemaal meer hoor. maar de verhaallijn wel en alle sidestorys ook bijna wel allemaal.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 20 2008 01:37pm
Alfred " ik ben vandaag zo vrolijk" happy r song biggrin.gif



This post was edited by Sefran on Jan 20 2008 01:38pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 01:38pm
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Jan 2008, 20:34)
mja de namen die weet ik ook niet allemaal meer hoor. maar de verhaallijn wel en alle sidestorys ook bijna wel allemaal.


ja klopt.. ^^ maar had je mn vraag gezien??

ken je montana jones?? tongue.gif dat was ook altijd zo gaaaaaaaaaaaaaaaaf, hele gave avonturen enzo tongue.gif
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Jan 20 2008 01:44pm
ikke doe kennen wss ^^

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 01:50pm
Quote (c0me @ Sun, 20 Jan 2008, 20:44)
ikke doe kennen wss ^^


ik kan alleen geen nederlandse filmpjes vinden..
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Jan 20 2008 01:57pm
southpark ftw of family guy
altyd rlx
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 20 2008 02:04pm
Quote (Sefran @ Sun, 20 Jan 2008, 20:25)
Ah Alfredje , das al zo lang geleden biggrin.gif Kheb dat idd ook nog graag gezien maar dat is zoveel jaren terug wink.gif

Vandaag ben ik zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk ...of hoe ging het weer (kzou die song nog is willen terug horen)


ik werd er vaak treurig van omdat dofl in een put was gevallen en toen wilde alfred hem redden en dat ging helemala fout en shit
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 02:04pm
Quote (edujackass @ Sun, 20 Jan 2008, 21:04)
ik werd er vaak treurig van omdat dofl in een put was gevallen en toen wilde alfred hem redden en dat ging helemala fout en shit


en toen kwam die kat.. als ik het me nog goed herinder tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll