d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 18 2008 06:36am
Quote (gehawk @ Fri, 18 Jan 2008, 13:35)
Niet alle trusted zijn moffen hoor


Kaaskop.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 18 2008 06:36am
Quote (gehawk @ Fri, Jan 18 2008, 12:35pm)
Niet alle trusted zijn moffen hoor


zeg ik dat?

kom op zeg
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 18 2008 06:37am
Quote (WemyNM @ Fri, 18 Jan 2008, 14:36)
Kaaskop.


Wemy: pvp-mjol was mjolnir[MoP]. Die hebben ze weggepest. Kankergemeen imo.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:38am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Jan 18 2008, 12:37pm)
Wemy: pvp-mjol was mjolnir[MoP]. Die hebben ze weggepest. Kankergemeen imo.


Wat was er gebeurd dan? ohmy.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 18 2008 06:39am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 18 Jan 2008, 13:37)
Wemy: pvp-mjol was mjolnir[MoP]. Die hebben ze weggepest. Kankergemeen imo.


Kuthonden.
Even denken, was dat niet dezelde als Bratislava?

[MoP] ftw, maar [WoU] was doper; [NM] superieur.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 18 2008 06:43am
Quote (WemyNM @ Fri, 18 Jan 2008, 14:39)
Kuthonden.
Even denken, was dat niet dezelde als Bratislava?

[MoP] ftw, maar [WoU] was doper; [NM] superieur.


Nee, mjolnir was die Nederlander. Bratislava toch niet?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 18 2008 06:44am
Quote (�?NNI @ Fri, 18 Jan 2008, 13:21)
Lijst der weggepesten: Jamierogan, Innocence, gkorp, Richburg, Yoghurt, Golddrol, Gamebrain, pvp-mjol, Apachai, BadBoyDeGekste


Innocence is toch niet 'weggepest'? ohmy.gif

Ps. Die site was een lijst van mensen die VSG wilden helpen bij het soort van prijsafspraak zien te creeren van anni charms. De helft van de lijst wist niet dat dat illegaal was, stomme debielen smile.gif

Dat was niet de reden dat Timo banned werd though, dat waren z'n multi's. Toen 'ie eenmaal een jaar gesuspend was (vanwege het reposten van een thread) vond 'ie het een slimmer idee om een aantal multi's te maken. Bleek later toch niet al te slim te zijn.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 18 2008 06:45am
Quote (�?NNI @ Fri, 18 Jan 2008, 14:21)
Lijst der weggepesten: Jamierogan, Innocence, gkorp, Richburg, Yoghurt, Golddrol, Gamebrain, pvp-mjol, Apachai, BadBoyDeGekste


BBDG is (nog) niet weggepest.. En je bent Mischa vergeten.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 18 2008 06:45am
Quote (mUMmY- @ Fri, Jan 18 2008, 12:44pm)
Innocence is toch niet 'weggepest'? ohmy.gif

Ps. Die site was een lijst van mensen die VSG wilden helpen bij het soort van prijsafspraak zien te creeren van anni charms. De helft van de lijst wist niet dat dat illegaal was, stomme debielen smile.gif

Dat was niet de reden dat Timo banned werd though, dat waren z'n multi's. Toen 'ie eenmaal een jaar gesuspend was (vanwege het reposten van een thread) vond 'ie het een slimmer idee om een aantal multi's te maken. Bleek later toch niet al te slim te zijn.


tja prijsafspraak is logisch dat dat niet mag

hoeveel multi's had timo?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:47am
Quote (Toasts @ Fri, Jan 18 2008, 12:45pm)
BBDG is (nog) niet weggepest.. En je bent Mischa vergeten.


akiraprise ook als ik al die anti akiraprise threads zie.. LOL
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll