d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves > Elke Moderne Breezerslet Heeft Het.
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 14 2008 05:15am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 11:00)
Jij hebt zeker ook Hyves?

Is dat nou het beste wat je kon bedenken?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 14 2008 05:34am
Damn Tom, geef mij ook zo'n profiel!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 07:21am
Vond het een stuk gevatter dan:

Quote (triple_han @ Mon, 14 Jan 2008, 10:55)
Jij bent echt stoer man! Dat je met al die constructieve posts Mark voor aap zet. Oh nee, dat doe je niet.

Quote (triple_han @ Mon, 14 Jan 2008, 13:15)
Is dat nou het beste wat je kon bedenken?


Originaliteit = sleutel.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 14 2008 08:56am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 11:24)
Haha. Ik heb geen Hyves, zoals je misschien al doorhad, het is namelijk voor homo's. Ergens vat ik je omschrijving wel als een compliment op. Dankjewel, Milk. Ik hoop binnenkort ook wat WoW guides in mijn profile te zetten.


Of je hebt het niet omdat je eigenlijk geen boeiende interesses hebt/vrienden en dat probeerd te verbergen door het maar te bestempelen met homofielie
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 14 2008 10:00am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 15:21)
Vond het een stuk gevatter dan:



Originaliteit = sleutel.

Ik niet, was de meest voorspelbare grap die er in deze topic gemaakt kon worden. Tot zover jouw originaliteit dus.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 11:50am
Quote (edujackass @ Mon, 14 Jan 2008, 16:56)
Of je hebt het niet omdat je eigenlijk geen boeiende interesses hebt/vrienden en dat probeerd te verbergen door het maar te bestempelen met homofielie


Klopt, inderdaad, je hebt me door. Ik heb vrienden noch interesses die ook maar in de verste verte interessant zijn, integendeel zelfs, mijn leven is een tranendal en ik trek me af op fantasieen over jouw ontmaagding.

@Han; nee, de meest voorspelbare grap was over jouw duikfoto, maar die shit is afgezaagd. Ik bewaar ze nog even!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 11:59am
Ruben in het nauw gedreven. Oei oei oei!

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 14 2008 12:03pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 12:01pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 19:59)
Ruben in het nou gedreven. Oei oei oei!


Nauw... toevallig.

Welk nauw trouwens?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:04pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 18:01)
Nauw... toevallig.

Welk nauw trouwens?


Dacht er net aan!:$

Laten we het zo vertellen:
[badboydegekste]JONGE ALS WIJ MET Z'N 3EN VOOR JOUW STONDEN ZOU JIJ ALLE KLEUREN VAN DE RGENBOOGPOEPE, HAN EN IK EN EUDARD ZOUDE JO FOCKIN HARD MATTEN JEWEET, MATTIE.[/badboydegekste].
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 14 2008 12:06pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 19:04)
Dacht er net aan!:$

Laten we het zo vertellen:
[badboydegekste]JONGE ALS WIJ MET Z'N 3EN VOOR JOUW STONDEN ZOU JIJ ALLE KLEUREN VAN DE RGENBOOGPOEPE, HAN EN IK EN EUDARD ZOUDE JO FOCKIN HARD MATTEN JEWEET, MATTIE.[/badboydegekste].


sleep4.gif

jullie blijven kinderen..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll