Quote (Rogier @ Thu, Jan 10 2008, 01:22am)
is dat omdat je dan geen ondertiteling bij je anime meer nodig heb?
heb me altijd afgevraagd wat mensen beweegt om japans te gaan studeren
Tis gewoon een lekker apart volk vind ik. wil later eerlijk gezegd ook Japans leren, cursus/studie w/e.
cultuur speekt me wel aan en ben anime verslaafd. Ben zelf chinees en dat schijnt wat voordeel te hebben bij het leren van de taal