d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jullie Favorieten Eten > Yo
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 10 2008 03:45pm
echt weinig olie en veel water

laten we zegen giet je wok halfvol ofzo voor zoveel eieren als je wil ( past wel veel in, lol)
niet zo hard laten koken uiteraard anders zit je ei overal (100 van die kleine stukken)
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 03:58pm
Quote (Rogier @ Thu, 10 Jan 2008, 22:45)
echt weinig olie en veel water

laten we zegen giet je wok halfvol ofzo voor zoveel eieren als je wil ( past wel veel in, lol)
niet zo hard laten koken uiteraard anders zit je ei overal (100 van die kleine stukken)


instructiefilmpje?

ik snap het nog maar half nu tongue.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 10 2008 05:35pm
Als ik kook is het gewoon Aardappelen ,met lkkr veel vlees ,en zo min mogelijk groenten . En natuurlijk een Cola erbij

Maar me favo eten =

1# KFC
2# Varkes Haas overgoten met peper saus
3# Kebab Schotel bij mij in de beurt Geldermalsen tent heet Hozan
4# Broodje Kaassoufle ,of een losse Kaassoufle uit de trek muur van de Febo
5# Graskaas


This post was edited by tenshinhan on Jan 10 2008 05:36pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 11 2008 02:24am
Quote (Rogier @ Thu, Jan 10 2008, 09:45pm)
echt weinig olie en veel water

laten we zegen giet je wok halfvol ofzo voor zoveel eieren als je wil ( past wel veel in, lol)
niet zo hard laten koken uiteraard anders zit je ei overal (100 van die kleine stukken)


lijkt me wel lkkr
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Jan 11 2008 03:08am
Quote (RubberNinja @ Thu, Jan 10 2008, 06:18pm)
^^ TUURLIJK MOET JE BETALEN 108--------------------------D


aww ik ook? ben arm tongue.gif

hoeveel nasi kan ik krijgen voor mn fg?
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 06:20am
Bami Goreng met scampi's en zoetzure saus.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 11 2008 04:32pm
Quote (reaper_666 @ Fri, Jan 11 2008, 09:08am)
aww ik ook? ben arm  tongue.gif

hoeveel nasi kan ik krijgen voor mn fg?


2 korrels en een stukje ei, vlees en ham =]

8--------------D
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Jan 11 2008 09:59pm
Quote (RubberNinja @ Fri, Jan 11 2008, 11:32pm)
2 korrels en een stukje ei, vlees en ham =]

8--------------D


jij bent ook een vrek zeg xD kan dr niet eens een drankje bij?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 12 2008 07:16am
Quote (MorphX @ Fri, Jan 11 2008, 01:20pm)
Bami Goreng met scampi's en zoetzure saus.


Jaaa, SCAMPI'S! O_O
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 12 2008 07:19pm
Quote (reaper_666 @ Sat, Jan 12 2008, 03:59am)
jij bent ook een vrek zeg xD kan dr niet eens een drankje bij?


tsingtao bier!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll