d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is De Dutch Forum?
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:32am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:30pm)
Ik wil +1.


Gefeliciteerd, jouw post heeft ervoor gezorgd dat dit topic een rood envellopje kreeg!
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 09:32am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 16:32)
Gefeliciteerd, jouw post heeft ervoor gezorgd dat dit topic een rood envellopje kreeg!


Ik zag het, jou post heeft ervoor gezorgd dat we alweer op pagina 7 zijn beland van deze spannende topic.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:33am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:32pm)
Ik zag het, jou post heeft ervoor gezorgd dat we alweer op pagina 7 zijn beland van deze spannende topic.


Ik ben trots op ons beide.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 09:34am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 16:33)
Ik ben trots op ons beide.


Ik ook, wil je het vieren met een glaasje j&j champange?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:43am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:34pm)
Ik ook, wil je het vieren met een glaasje j&j champange?


Nah, trein is te duur.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 6 2008 09:47am
Quote (Skulvar @ Sun, Jan 6 2008, 04:43pm)
Nah, trein is te duur.


geen probleem, lenen.nl lost dat op voor jou wink.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:59am
Quote (mrs.piggy @ Sun, Jan 6 2008, 04:47pm)
geen probleem, lenen.nl lost dat op voor jou wink.gif


Haha, daar moest ik wel om lachen. tongue.gif

Maar ja, dan wordt de trein alleen maar duurder. sad.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:06am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 16:59)
Haha, daar moest ik wel om lachen. tongue.gif

Maar ja, dan wordt de trein alleen maar duurder. sad.gif


Nou en! Ik betaal je het verschil terug! ohmy.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 10:12am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 05:06pm)
Nou en! Ik betaal je het verschil terug! ohmy.gif


Dan zitten we nog steeds met het probleem waar we mee begonnen, de trein is te duur!
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:13am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 17:12)
Dan zitten we nog steeds met het probleem waar we mee begonnen, de trein is te duur!


Ga te fiets smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll