☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Waar Is De Dutch Forum?
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1339
Replies: 85
Track Topic
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#61
Jan 6 2008 09:32am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:30pm)
Ik wil +1.
Gefeliciteerd, jouw post heeft ervoor gezorgd dat dit topic een rood envellopje kreeg!
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#62
Jan 6 2008 09:32am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 16:32)
Gefeliciteerd, jouw post heeft ervoor gezorgd dat dit topic een rood envellopje kreeg!
Ik zag het, jou post heeft ervoor gezorgd dat we alweer op pagina 7 zijn beland van deze spannende topic.
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#63
Jan 6 2008 09:33am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:32pm)
Ik zag het, jou post heeft ervoor gezorgd dat we alweer op pagina 7 zijn beland van deze spannende topic.
Ik ben trots op ons beide.
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#64
Jan 6 2008 09:34am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 16:33)
Ik ben trots op ons beide.
Ik ook, wil je het vieren met een glaasje j&j champange?
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#65
Jan 6 2008 09:43am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:34pm)
Ik ook, wil je het vieren met een glaasje j&j champange?
Nah, trein is te duur.
mrs.piggy
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#66
Jan 6 2008 09:47am
Quote (Skulvar @ Sun, Jan 6 2008, 04:43pm)
Nah, trein is te duur.
geen probleem, lenen.nl lost dat op voor jou
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#67
Jan 6 2008 09:59am
Quote (mrs.piggy @ Sun, Jan 6 2008, 04:47pm)
geen probleem, lenen.nl lost dat op voor jou
Haha, daar moest ik wel om lachen.
Maar ja, dan wordt de trein alleen maar duurder.
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#68
Jan 6 2008 10:06am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 16:59)
Haha, daar moest ik wel om lachen.
Maar ja, dan wordt de trein alleen maar duurder.
Nou en! Ik betaal je het verschil terug!
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#69
Jan 6 2008 10:12am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 05:06pm)
Nou en! Ik betaal je het verschil terug!
Dan zitten we nog steeds met het probleem waar we mee begonnen, de trein is te duur!
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#70
Jan 6 2008 10:13am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 17:12)
Dan zitten we nog steeds met het probleem waar we mee begonnen, de trein is te duur!
Ga te fiets
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact