Quote (MarkIris @ Mon, 7 Jan 2008, 13:05)
Uit je profile:
@BadBoy:
Njaguar heeft gezegd dat er plannen zijn om GP's op andere manieren verkrijgbaar te maken. Inderdaad is op dit moment LS de enige manier, maar misschien gaat dit dus nog veranderen.
En ik vind dat je dit niet ALLEEN een diablo forum kunt noemen, ook voor andere games wordt het veel gebruikt. In het logo staat dan ook "Gaming and Trading Community".
LOL
d2jsp...
ze hebben het gewoon uitgebreid zou ik ook doen, meer geld he ^