d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > G Z N > Guild Zonder Naam
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jan 7 2008 07:32am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 6 Jan 2008, 22:12)
ik heb je guild charter gelezen
ik weet zker dat je er op terug komt op de fg die jij geeft als iemand 10 gp's in een keer haalt
dat wordt gewoon te duur wink.gif als er een pro slasher komt


dat zien we wel weer als het echt gebeurd smile.gif
mq doe je neit zo maar ff.. en een pro slasher komt pas in je guild als je redeleiojk/hoog rerankt ben smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 07:37am
Quote (MarkIris @ Mon, 7 Jan 2008, 13:05)
Uit je profile:

@BadBoy:
Njaguar heeft gezegd dat er plannen zijn om GP's op andere manieren verkrijgbaar te maken. Inderdaad is op dit moment LS de enige manier, maar misschien gaat dit dus nog veranderen.

En ik vind dat je dit niet ALLEEN een diablo forum kunt noemen, ook voor andere games wordt het veel gebruikt. In het logo staat dan ook "Gaming and Trading Community".


LOL

d2jsp...

ze hebben het gewoon uitgebreid zou ik ook doen, meer geld he ^
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 7 2008 08:04am
Quote (Neoptolemos @ Mon, Jan 7 2008, 12:14pm)
Wie ben jij nou weer?
Jij dan?

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 08:06am
Quote (JWT @ Mon, 7 Jan 2008, 15:04)
Jij dan?


en jij?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 7 2008 08:10am
Quote (Neoptolemos @ Mon, 7 Jan 2008, 13:14)
Wie ben jij nou weer?
Jij dan?

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 7 2008 09:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 02:06pm)
en jij?
Wie?

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 7 2008 09:21am
Quote (JWT @ Mon, Jan 7 2008, 04:14pm)
Wie?


Jij, geloof ik.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 7 2008 09:52am
Wie zijn jullie?

Maakt niets uit , join gwn CS
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 7 2008 12:00pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 13:37)
LOL

d2jsp...

ze hebben het gewoon uitgebreid zou ik ook doen, meer geld he ^


Wie zegt dat d2 voor diablo2 staat?:c
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 7 2008 12:11pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Jan 7 2008, 06:00pm)
Wie zegt dat d2 voor diablo2 staat?:c


waar staat hetd an voor?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll