d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk > Yea!
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 27 2007 10:37am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 27 Dec 2007, 17:32)
Stunten met vuurwerk is alleen cool, als je erna niet meer tot tien kan tellen met je vingers! Dan ben je echt de bom! :-D




Een half, een, een en een stompie, een en 2 stompies, anderhalf en 2 stompies, 2 en 2 stompies, 2 en 3 stompies, 4! biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 27 2007 10:41am
Quote (Daemos-ragen @ Thu, 27 Dec 2007, 17:37)


Een half, een, een en een stompie, een en 2 stompies, anderhalf en 2 stompies, 2 en 2 stompies, 2 en 3 stompies, 4! biggrin.gif


echt charmant ben je dan
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 01:08pm
Quote (Daemos-ragen @ Thu, Dec 27 2007, 05:37pm)


Een half, een, een en een stompie, een en 2 stompies, anderhalf en 2 stompies, 2 en 2 stompies, 2 en 3 stompies, 4! biggrin.gif


Wooh, hij is de bom! biggrin.gif
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Dec 27 2007 01:28pm
Quote (cranium-sf @ Tue, 25 Dec 2007, 11:21)
geldverkwisting
als ik door men raam kijk zie ik langsalle kanten vuurwerk waarom zou ik er dan zelf onnodig geld aan hangen
je ziet paar mooie vuurpijltjes ontbloffen , en dat is het goodbye money

vind er alemaal niks aan


vouch
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 27 2007 02:19pm
Mag je wel foto's posten van Mischa zonder zijn toestemming?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 27 2007 02:20pm
Quote (Skulvar @ Thu, 27 Dec 2007, 20:08)
Wooh, hij is de bom! biggrin.gif


het is een zij?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 02:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Dec 27 2007, 09:20pm)
het is een zij?


Wooh, zij is de bom!
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 27 2007 02:34pm
Quote (Skulvar @ Thu, 27 Dec 2007, 21:29)
Wooh, zij is de bom!


Jep, het is namelijk mijn lieftallige tante.
Edit: Ze heeft haar vingers al toen ze klein was verloren doordat ze stunte met rotjes.

This post was edited by Daemos-ragen on Dec 27 2007 02:41pm
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 27 2007 02:43pm
Quote (�?NNI @ Thu, 27 Dec 2007, 21:19)
Mag je wel foto's posten van Mischa zonder zijn toestemming?


Is Mischa soms mijn tante Miesje?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 02:49pm
Quote (Daemos-ragen @ Thu, Dec 27 2007, 09:43pm)
Is Mischa soms mijn tante Miesje?


http://forums.d2jsp.org/user.php?i=167782

Doet dit je denken aan je tante Miesje?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll