Quote (stefan_FFH @ Fri, Dec 28 2007, 02:24pm)
hij heet gewoon friend apoval gedaan emt sabine
en toen is ie geaccepteerd en heeft hij haar in zen profile gezet dat ze vriende zijn^^
kant och ieereen
No shit? o_O
Quote (cranium-sf @ Fri, Dec 28 2007, 03:35pm)
heerlijk

zo zouden ze het meer moeten doen
Die was inderdaad best geniaal.
This post was edited by Skulvar on Dec 28 2007 08:48am