Quote (edujackass @ Fri, Jan 11 2008, 03:30pm)
zonder glijmiddel of andere sexuele speeltjes/meisjes lukt het jou in de woestein egt niet om klaar te komen zonder voorhuid.
en het is al helemaal dom dat ze het doen voor allah. want als allah niet wilde dat ze fapten werd de mens tog geschapen zonder voorhuid en clittoris??
als een buitelandse mod leest dat ik clittoris typ krijg ik stras mss wel een ban btw ^^
EN NEE JEZELF PIJPEN TELT NIET MEE.
In de woestijn* heb ik andere zorgen dan klaarkomen. En wat heeft de woestijn nu te maken met klaarkomen zonder voorhuid? Droogte?
Besnijdenis heeft niks/geen betrekking tot Allah. En voor zover ik weet, staat er in de Koran zelfs niet iets op dat betrekking heeft tot besnijdenis. En als het er wel in staat (wat ik ten zeerste betwijfel), is niet een van de 5 zuilen, dus niet verplicht. Ze doen het niet voor Allah...
Quote (SPBlade @ Fri, Jan 11 2008, 03:33pm)
ok morphx.. jou bewijs hoeven we niet te hebben..
ik ben vierkant tegen het besnijden van mijn penis, met de rest van de wereld doen ze ma wat ze willen als ze maar van die van mij afblijven...
is het nodig om me penis te behouden vind ik het o.k.... wel volle narcose dan, geen zin om te kijke ^^ maar alleen in uiterste noodzaak

ik probeer niks t bewijzen hoor.
Quote (Xepo @ Fri, Jan 11 2008, 03:40pm)
Graag, ik geloof je helaas niet op je woord.
Heb je me al beoordeelt?
Wacht nog effe.
This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 08:44am