d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Besnijdenis > Besneden?
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 432
Joined: Aug 22 2007
Gold: 0.00
Jan 11 2008 08:33am
ok morphx.. jou bewijs hoeven we niet te hebben..

ik ben vierkant tegen het besnijden van mijn penis, met de rest van de wereld doen ze ma wat ze willen als ze maar van die van mij afblijven...
is het nodig om me penis te behouden vind ik het o.k.... wel volle narcose dan, geen zin om te kijke ^^ maar alleen in uiterste noodzaak biggrin.gif
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 11 2008 08:40am
Quote (MorphX @ Fri, 11 Jan 2008, 15:20)
Ja wat betreft dat zittend urineren,
het is gewoon beter voor je omdat je je blaas beter leegt. Beter voorkomen dan genezen. Ik doe het niet, soms wel, als ik er toevallig aan denk, of als ik nr 1 en nr 2 teglijk moet doen
Hoe kom je erbij dat je zittend je blaas beter leegt? Ook van de dokter zeker.

Quote
Heb ik kristallisatie onder de voorhuid gezegd? Ik dacht dat ik de urinebuis in je penis zei, daarom dat ik zei dat "flinke mannen het eruitpissen"
Zie:
Quote
Bij het pissen blijft er soms urine onder je vel, die kan opdrogen en korreltjes kan vormen, en ontstekingen kan veroorzaken.


Quote
Bron? Ehm de doktor.
Ik zal effe wa opzoeken i.v.m. kristallisatie in je buisje.
Graag, ik geloof je helaas niet op je woord.

This post was edited by Xepo on Jan 11 2008 08:40am
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 08:41am
Quote (edujackass @ Fri, Jan 11 2008, 03:30pm)
zonder glijmiddel of andere sexuele speeltjes/meisjes lukt het jou in de woestein egt niet om klaar te komen zonder voorhuid.
en het is al helemaal dom dat ze het doen voor allah. want als allah niet wilde dat ze fapten werd de mens tog geschapen zonder voorhuid en clittoris??
als een buitelandse mod leest dat ik clittoris typ krijg ik stras mss wel een ban btw ^^


EN NEE JEZELF PIJPEN TELT NIET MEE.


In de woestijn* heb ik andere zorgen dan klaarkomen. En wat heeft de woestijn nu te maken met klaarkomen zonder voorhuid? Droogte?
Besnijdenis heeft niks/geen betrekking tot Allah. En voor zover ik weet, staat er in de Koran zelfs niet iets op dat betrekking heeft tot besnijdenis. En als het er wel in staat (wat ik ten zeerste betwijfel), is niet een van de 5 zuilen, dus niet verplicht. Ze doen het niet voor Allah...

Quote (SPBlade @ Fri, Jan 11 2008, 03:33pm)
ok morphx.. jou bewijs hoeven we niet te hebben..

ik ben vierkant tegen het besnijden van mijn penis, met de rest van de wereld doen ze ma wat ze willen als ze maar van die van mij afblijven...
is het nodig om me penis te behouden vind ik het o.k.... wel volle narcose dan, geen zin om te kijke ^^ maar alleen in uiterste noodzaak biggrin.gif


ik probeer niks t bewijzen hoor.

Quote (Xepo @ Fri, Jan 11 2008, 03:40pm)
Graag, ik geloof je helaas niet op je woord.


Heb je me al beoordeelt?
Wacht nog effe.

This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 08:44am
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 09:05am
http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE_6059_104_TICH_R18776512324038
http://www.avogel.nl/Indicaties/Prostaatfunctie.php
http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=743&Method=infotekst
komt al in de buurt. overal bevestigen ze de voordelen van zittend plassen in verschillende gevallen.

Nu effe een schema zoeken die ik had gezien,
waarom zittend plassen je blaas beter leegt.
De doktor had het gezegd, en laten zien.
Iets met urineleider en penis in een bepaalde houding. Rechtstaand staat de urineleider boven je blaas, terwijl zitten deze in dezelfde lijn ofzo kwamen, enz...
effe schema zoeken.

This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 09:15am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 11 2008 09:13am
de fucking ''korreltjes'' of ''kristaliseren'' zijn normaal ik dacht eerst ookd ath et een ziekte was ofzo maar het zijn dus penile penis papules ofzo
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 11 2008 09:21am
Al liggende pissen is dus ten eerste het domste dat je kan doen, dan is er bijna altijd urineretentie in de blaas.
Al zittende of staande, maakt bitter weinig verschil uit, het enigste verschil is de stand van de penis, wat bijna geen verschil uitmaakt op de uiteindelijke uitscheiding aangezien jet begin van de uretra naar de grond wijst en daarbij dus de zwaartekracht meehelpt. De stand van de penis en de eventuele tegendruk die ze geeft op de urineuitscheiding is te verwaarlozen, denk ik.

De voorhuid was er in eerste instantie om de penis te beschermen, dus iedereen die resoluut tegen de voorhuid is, zit er vierkant naast.
Over de smega of wat dan ook onder de onderhuid... Dat kan je eruitwassen, dus het 'hygiƫnische voordeel' is hierbij ook al van kaart geveegd.

This post was edited by Ov2rkill on Jan 11 2008 09:22am
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 11 2008 12:03pm
Quote (MorphX @ Fri, 11 Jan 2008, 16:05)
http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE_6059_104_TICH_R18776512324038
http://www.avogel.nl/Indicaties/Prostaatfunctie.php
http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=743&Method=infotekst
komt al in de buurt. overal bevestigen ze de voordelen van zittend plassen in verschillende gevallen.

Nu effe een schema zoeken die ik had gezien,
waarom zittend plassen je blaas beter leegt.
De doktor had het gezegd, en laten zien.
Iets met urineleider en penis in een bepaalde houding. Rechtstaand staat de urineleider boven je blaas, terwijl zitten deze in dezelfde lijn ofzo kwamen, enz...
effe schema zoeken.

Juistem, het staat er, ik zie echter geen argumentatie. A-Vogel is een beunhaas overigens. Wat moet ik met Dutasteride?

Quote (Ov2rkill @ Fri, 11 Jan 2008, 16:21)
Al liggende pissen is dus ten eerste het domste dat je kan doen, dan is er bijna altijd urineretentie in de blaas.
Al zittende of staande, maakt bitter weinig verschil uit, het enigste verschil is de stand van de penis, wat bijna geen verschil uitmaakt op de uiteindelijke uitscheiding aangezien jet begin van de uretra naar de grond wijst en daarbij dus de zwaartekracht meehelpt. De stand van de penis en de eventuele tegendruk die ze geeft op de urineuitscheiding is te verwaarlozen, denk ik.

De voorhuid was er in eerste instantie om de penis te beschermen, dus iedereen die resoluut tegen de voorhuid is, zit er vierkant naast.
Over de smega of wat dan ook onder de onderhuid... Dat kan je eruitwassen, dus het 'hygiƫnische voordeel' is hierbij ook al van kaart geveegd.
Urine kan dus wel degelijk teruglopen via de urethra? Of alleen wanneer de zwaartekracht meehelpt?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 11 2008 04:55pm
Urine kan teruglopen onder abnormale druk (vraag me niet welke) of met een blaassonde, indien dit gebeurt heeft dit wel enorm veel kans op infectie (weet alleen gevallen bij een blaassonde)
Member
Posts: 648
Joined: May 22 2007
Gold: 0.50
Jan 13 2008 05:45am
das au
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 13 2008 06:57am
ik ben besneden geweest^^ toen ik 6 jaar was ofzo tongue.gif
de reden weet ik ni precies.. maar ik heb er geen last van tongue.gif
naart schijnt is het wel hygienischer enzo^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll