d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnaval !! > Jaaaaaaaaaaaaaa
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 23 2007 07:47am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 23 Dec 2007, 15:45)
zeg je dat ook over moordenaars? het klinkt zo positief..
Vergelijk/relateer je % warn met moordenaars? Ben je helemaal lekker?

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:47am
Quote (Xepo @ Sun, Dec 23 2007, 02:47pm)
Vergelijk/relateer je % warn met moordenaars? Ben je helemaal lekker?


Als jsp belangrijker voor je is als het echte leven is het misschien vergelijkbaar. =/
P.S. Laten we het aan feargod vragen, die kan 't weten! biggrin.gif

This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:49am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:48am
Quote (Xepo @ Sun, 23 Dec 2007, 14:47)
Vergelijk/relateer je % warn met moordenaars? Ben je helemaal lekker?


Threadkiller? blink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2007 07:07pm
Quote (Xepo @ Sun, 23 Dec 2007, 14:47)
Vergelijk/relateer je % warn met moordenaars? Ben je helemaal lekker?


ben je dom ofzo

je doet alsof mensen di eniet hersenloos met de kudde rondlopen goed zijn

en ja moordenaars lopen niet hersenloos met de kudde mee..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2007 07:15pm
Hoeveel jaar krijg je voor spam op een internet forum?

BadBoyDeGekste loopt duidelijk niet mee met de kudde wat slimme opmerkingen betreft. In die zin ben jij niet goed!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2007 07:20pm
Quote (�?NNI @ Mon, 24 Dec 2007, 02:15)
Hoeveel jaar krijg je voor spam op een internet forum?

BadBoyDeGekste loopt duidelijk niet mee met de kudde wat slimme opmerkingen betreft. In die zin ben jij niet goed!


of jij bent te dom om ze te begrijpen
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2007 07:21pm
Nee, BadBoyDeGekste, helaas niet.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 24 2007 02:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 24 Dec 2007, 01:07)
ben je dom ofzo

je doet alsof mensen di eniet hersenloos met de kudde rondlopen goed zijn

en ja moordenaars lopen niet hersenloos met de kudde mee..


Pacifisten ook niet.

Wat is je punt?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 24 2007 03:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 24 Dec 2007, 03:07)
ben je dom ofzo

je doet alsof mensen di eniet hersenloos met de kudde rondlopen goed zijn

en ja moordenaars lopen niet hersenloos met de kudde mee..
Tering, van redeneren heb je duidelijk geen kaas gegeten. Sukkel.

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 09:42am
Quote (NL-JOERI @ Sun, 23 Dec 2007, 06:00)
70, binnenkort 80% warn is voor zwakzinnigen.

Brabant > all biggrin.gif


deze gast hier noemt me een zwakzinnige, ik zeg dan dat zen moeder dat is en ik krijg een warn?? is het omdat hij ooit trusted is geweest dat hij een voorkeursbehandeling krijgt ofzo? of is het alleen om mij zo snel mogelijk weg te krijgen en dan de rest in dutch forum ook stiller te krijgen?
waar de neuk slaat dit op?
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 15:19)
M'n moeder is jouw vader!
Ik zie dat je er 10 nieuwe procentjes bij hebt ohmy.gif


ja weer zon vreselijk goeie reden.
spam zegt feargod dan.

om maar niet offtopic te gaan(in verband met 90%)
met karnaval ga ik vooral alleen maar drinken met vrienden. NEE IS NIET KANSLEAUS XEPO
en optocht kijken natuurlijk.

en ik doe dit btw niet over pm omdat ik dit niet meer kan wegens een stomme dubbele nutteloze warn over die link die alleen de mods gaan bekijken die geen nederlands kunnen

This post was edited by edujackass on Dec 24 2007 09:44am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll