Quote (NL-JOERI @ Sun, 23 Dec 2007, 06:00)
70, binnenkort 80% warn is voor zwakzinnigen.
Brabant > all

deze gast hier noemt me een zwakzinnige, ik zeg dan dat zen moeder dat is en ik krijg een warn?? is het omdat hij ooit trusted is geweest dat hij een voorkeursbehandeling krijgt ofzo? of is het alleen om mij zo snel mogelijk weg te krijgen en dan de rest in dutch forum ook stiller te krijgen?
waar de neuk slaat dit op?
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 15:19)
M'n moeder is jouw vader!
Ik zie dat je er 10 nieuwe procentjes bij hebt

ja weer zon vreselijk goeie reden.
spam zegt feargod dan.
om maar niet offtopic te gaan(in verband met 90%)
met karnaval ga ik vooral alleen maar drinken met vrienden. NEE IS NIET KANSLEAUS XEPO
en optocht kijken natuurlijk.
en ik doe dit btw niet over pm omdat ik dit niet meer kan wegens een stomme dubbele nutteloze warn over die link die alleen de mods gaan bekijken die geen nederlands kunnen
This post was edited by edujackass on Dec 24 2007 09:44am