Quote (edujackass @ Thu, 20 Dec 2007, 20:44)
idd! [img]http://www.opinieleiders.nl/techlog/images/vinger.jpg[/img
@feargod, via pm kan je mekaar niet publiek vernederen en dan gaat er een hoop lol vanaf.
En dat gaat dus niet meer gebeuren.
Volgende keer dat ik het je ook maar zie proberen ben je weg. Dat gelul probeer ik dus te voorkomen.