d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bi Zijn Is Niet Homo Zijn ! > Maak Er Maar Een Topic Over
Prev15678910Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 19 2007 02:46pm
Wat is eigenlijk je motivatie om dit te vertellen?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 19 2007 02:47pm
Quote (Xepo @ Wed, 19 Dec 2007, 22:46)
Wat is eigenlijk je motivatie om dit te vertellen?


Link topic : http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13440637&f=259

Quote (edujackass @ Tue, 18 Dec 2007, 20:50)
jij was tog homofiel? biggrin.gif:D

nee serieus mensen.


Dit was de motivatie wink.gif

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 19 2007 02:54pm
Quote (Mischa @ Wed, Dec 19 2007, 12:04am)
haha ja maar ik word lang niet meer zo stoned van 3 hijsen dan dat ik een jaar geleden werd sad.gif
maar ik ga naar me nest morgen weer school later


Word je überhaubt stoned van 3 hijsen?

Quote (edujackass @ Wed, Dec 19 2007, 05:45pm)
een meisjesnaam.


Eeeh... o_Ô
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 02:59pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Dec 2007, 21:54)
Eeeh... o_Ô


van een pure joint ja..

en van een goeie hash joint ook wel..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 19 2007 03:03pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 09:59pm)
van een pure joint ja..

en van een goeie hash joint ook wel..


Gadver, puur. ohmy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 03:27pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Dec 2007, 22:03)
Gadver, puur. ohmy.gif


valt reuze mee ^^

hash > wiet btw ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 19 2007 03:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 10:27pm)
valt reuze mee ^^

hash > wiet btw ^^


Dat dan weer wel. tongue.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 19 2007 04:01pm
Quote (Xepo @ Wed, Dec 19 2007, 08:40pm)
Als jij seksuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht onderneemt ben je homo. Punt.


je kan toch gewoon met zn 2en een dame verwennen? ik zal hem niet aan raken, ik ben ook niet bi
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 19 2007 04:01pm
Is dit een hype oid? Tegenwoordig zijn er opeens ontzettend veel mensen bi. Vooral meisjes dan. Hoe is dat nou precies? Heb je dezelfde gevoelens voor jongens als voor meisjes? Lijkt me zo vaag.

Edit: Oh ik las de fipo niet, noem je jezelf bi terwijl je je eigenlijk alleen aangetrokken voelt tot vrouwen, maar het niet erg vindt als er een man bij is? Spijt me, maar ik vind bi nogal een modewoord.

This post was edited by mUMmY- on Dec 19 2007 04:02pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 19 2007 04:02pm
meisjes die bi zijn zijn geil.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678910Next
Closed New Topic New Poll