Quote (MilkAndCookies @ Fri, 14 Dec 2007, 17:54)
Nope. Leg uit.
* Alle spelers krijgen een gelijk aantal kaarten, bijvoorbeeld 7.
* De spelers leggen om de beurt een kaart af op een centrale aflegstapel.
* De af te leggen kaart moet qua waarde of kleur gelijk zijn aan de bovenste kaart van de aflegstapel.
* Wanneer een speler niet kan spelen, moet hij een kaart van de trekstapel nemen. Als de getrokken kaart wel gespeeld kan worden, kan hij deze kaart afleggen tijdens dezelfde beurt.
* De speler die het eerst al zijn kaarten kwijt is, wint.