d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Zonder Warn Hoor Je Er Niet Bij > Discuss + Vote
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 14 2007 10:00am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 14 Dec 2007, 09:14)
Vaak hangen ze nou samen (lang niet altijd)


Wanneer? Nou, zeg dan, schwanz.

NAUW
Dyslectische koning van de jungle.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 14 2007 10:09am
Quote (WemyNM @ Fri, 14 Dec 2007, 18:00)
Wanneer? Nou, zeg dan, schwanz.

NAUW
Dyslectische koning van de jungle.


Kankerharde diss. Ik ren in schaamte de straat op. Anarchie.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 14 2007 11:10am
Quote (Demonsangel @ Fri, 14 Dec 2007, 16:39)
tuurlijk kan het je schelen, anders had je het zoals gewoonlijk genegeerd

snap je het spelletje nu?


Is het onmogelijk om aandacht te schenken aan iets dat je niets kan schelen? Nee. Welk spelletje het ook is, jij verliest. HAHAHA.

This post was edited by ¢?NNI on Dec 14 2007 11:10am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 14 2007 11:54am
Quote (�?NNI @ Fri, Dec 14 2007, 06:10pm)
Is het onmogelijk om aandacht te schenken aan iets dat je niets kan schelen? Nee. Welk spelletje het ook is, jij verliest. HAHAHA.


scary laugh unsure.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 14 2007 12:13pm
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 14 Dec 2007, 17:54)
Nope. Leg uit.


* Alle spelers krijgen een gelijk aantal kaarten, bijvoorbeeld 7.
* De spelers leggen om de beurt een kaart af op een centrale aflegstapel.
* De af te leggen kaart moet qua waarde of kleur gelijk zijn aan de bovenste kaart van de aflegstapel.
* Wanneer een speler niet kan spelen, moet hij een kaart van de trekstapel nemen. Als de getrokken kaart wel gespeeld kan worden, kan hij deze kaart afleggen tijdens dezelfde beurt.
* De speler die het eerst al zijn kaarten kwijt is, wint.
Member
Posts: 5,812
Joined: Nov 16 2005
Gold: 3.00
Dec 14 2007 03:38pm
Geen behoefte aan warns
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 14 2007 03:47pm
ik heb trouwens op 5 gestemd :S
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 14 2007 05:16pm
dan ben je wel e-stoer ja =X maar ik zou wel graag onder de 50 willen omdat ik nu niet echt veel rights meer heb......

10-40 = np

"ik krijg het niet voor mekaar om mn warns te laten removen" omdat ik tagged ben XD

This post was edited by RubberNinja on Dec 14 2007 05:16pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 14 2007 05:21pm
ik ben ook getagged, vind het gay ass fucken shit
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 15 2007 03:49am
geen wanr is he best... slecht voor je reputatie kijk naar edu
niemand wil het hem traden i guess....
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll