d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Raadsel Voor De Domme > Wees Creatief
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 14 2007 09:04am
Quote (edujackass @ Fri, 14 Dec 2007, 15:52)
teringjantje. ik ga hier jammergenoeg niet verder overin omdat de desbetreffende personenen weten dat ik hier welis post..
en het andere meisje was 14 van in de bus die niet! maar zei was dus nog maar 14 en ze was klein, haar hoofd ging nog wel maar haarlichaam was tietloos en ze had serieus de stem van een TROL egt waar.
en dan tel ik die keer dat ik bijna sex had met meisje in groep 3 nog niet eens mee....

oja i r go DRINK PURE VODKA! 40% die mijn oom op zakenreis in Rusland heeft gekocht tongue.gif
http://img218.imageshack.us/img218/9872/afb092vv8.jpg
zou ik na de fles nog kunnen posten? biggrin.gif
kanker kanker dat spul smaakt naar terpentine jo
FUUUUUUUUCK ME KEEL WTFFF ^^^^^^^^^^^^^^
OUW OUW OUWWW


Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 14 2007 09:08am
hahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahah heb je terpatine gedronken dan?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 14 2007 09:11am
Quote (Apachai @ Fri, 14 Dec 2007, 16:55)
euhhhh.. neej denk het niet tongue.gif

maja, als je het eens met iemand echt wil doen, en dan niet met een 3 of 14 jarige, dan moet je maar eens langs komen..
Xepo zal er dan ook zijn wss smile.gif


maar je bent iemand van internettttt sad.gif(( waar pedos en kinderkidnappers op de loerliggen ^^
kan je niet langs mijn huis komen? biggrin.gif

iedereen heeft vroeger welis per ongeluk terpentine of spiritus of benzine op ofzo tongue.gif

This post was edited by edujackass on Dec 14 2007 09:11am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 14 2007 09:11am
weet niet eens waar jou huis woont dus denk het niet nee tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 14 2007 09:12am
als je langskomt ben ik bereid te vertellen waar mijn huis woont... tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 14 2007 09:13am
.. dan weet ik nog niet waar je bed slaapt smile.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 14 2007 09:14am
mijn bed slaapt op mijn slaapkamer...
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 14 2007 09:17am
en waar is jou slaapkamer gebouwd? tongue.gif
ik weet niet waar jou huis woont, waar jou bed slaapt en waar jou voeten lopen ^^
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 14 2007 09:24am
gewoon in de rechterbovenhoek van mijn huis biggrin.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 14 2007 10:52am
Quote (Bennietgoed @ Fri, Dec 14 2007, 04:08am)
kzou gaan voor euh... smoke kenk makkelijk zonder..
neuke kenk ook wel een dag overslaan..
computere denk ik, maar alsk bij maten ben kenk ook dagen zonder dit kutding...
ik kies voor ademen dan toch nog het chillste...ff jointje draaien, adem ik tenminste chille shit biggrin.gif


mdma heb ik in de zomer meerdere malen gedaan en lul niet met je 0.001
ik had laatst roze dollars 220mg
vier en een half zat om half 7 sochtends nog te malen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll