d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stakingen. > Zucht.
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 14.89
Nov 24 2007 11:16am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 24 Nov 2007, 18:06)
Hoe interpreteer jij de hedendaagse samenleving wel niet?

Als je dat op meer dan één manier kan interpreteren, moet je toch eens gaan vragen waar je mee bezig bent.

Quote (MilkAndCookies @ Sat, 24 Nov 2007, 18:06)
Kan je nagaan.

Interessante andere discussie had dit kunnen zijn. Hoewel, discussie, tot nu toe is het niet meer dan ontkrachten van jouw argumenten, en niet alleen door mij.
Member
Gold: 11.33
Nov 24 2007 11:27am
Quote (WemyNM @ Sat, 24 Nov 2007, 17:16)
Interessante andere discussie had dit kunnen zijn. Hoewel, discussie, tot nu toe is het niet meer dan ontkrachten van jouw argumenten, en niet alleen door mij.

Je hebt wel een beetje eigendunk of niet? Je 'argumenten' komen alleen nog niet zo over.

Als je dat op meer dan één manier kan interpreteren, moet je toch eens gaan vragen waar je mee bezig bent.

Inderdaad, jij interpreteert de samenleving dus als een menigte die zich niet interesseert voor zijn medemens? Een leraar die het geen reet kan schelen of een kind een één haalt of een tien? Yeah right.
Member
Gold: 641.00
Nov 24 2007 11:36am
Quote (WemyNM @ Sat, Nov 24 2007, 04:59pm)
Onjuist.

De ouders verwachten dat de kinderen hun best doen. Die zien hun kinderen allemaal na de basisschool glansrijk slagen voor het gymnasium.
De docent neemt geen deel daarin. Bijlessen of ondersteuningslessen worden aangeboden, omdat leerlingen moeilijkheden met bepaalde vakken hebben. Pas dán wordt er vanuit de docent verwacht dat je je best doet, omdat die uren vrijwillig aangevraagd en gegeven worden.
Verder zit je er volledig naast.

je bent te intiligent voor jezelf of je denkt teveel na..

ik had genoeg klasgenoten waarbij het niet goed ging.. en daar boden ze rechtstreeks van school uit aan voor RT de ouders waren nog aan het afwachten of het wel nodig was. en dan ga jij me vertellen dat leraren geen eigen initiatief kunnen tonen..
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 24 2007 11:53am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 24 Nov 2007, 19:06)
Jep. Maar het ongenoegen van de leerlingen wel.
Als er altijd maar gehoor wordt gegeven aan het geklaag van pubers is het einde zoek.

Quote (CpTJenJen @ Sat, 24 Nov 2007, 19:36)
je bent te intiligent voor jezelf of je denkt teveel na..

ik had genoeg klasgenoten waarbij het niet goed ging.. en daar boden ze rechtstreeks van school uit aan voor RT de ouders waren nog aan het afwachten of het wel nodig was. en dan ga jij me vertellen dat leraren geen eigen initiatief kunnen tonen..
Tja, een leraar moet natuurlijk wel aan zijn imago denken, een halve klas die zakt staat niet zo best. Er zijn natuurlijk wel degelijk leraren die met hun leerlingen begaan zijn, voornamelijk op de wat kleinere scholen. In het algemeen heeft Remy wel gelijk, vooral bij je vervolgstudie. Ik vind het trouwens top als een leraar zo denkt, dan zit hij niet voortdurend op je nek.

ps; Haha.

This post was edited by Xepo on Nov 24 2007 11:53am
Member
Gold: 14.89
Nov 24 2007 11:55am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 24 Nov 2007, 18:27)
Je hebt wel een beetje eigendunk of niet? Je 'argumenten' komen alleen nog niet zo over.

Realistisch zelfbesef, zo noem ik het.

Quote (MilkAndCookies @ Sat, 24 Nov 2007, 18:27)
Inderdaad, jij interpreteert de samenleving dus als een menigte die zich niet interesseert voor zijn medemens? Een leraar die het geen reet kan schelen of een kind een één haalt of een tien? Yeah right.

Het feit dat ik hedendaagse maatschappij aankaart, staat volledig los van 'een menigte die zich niet interesseert voor de medemens'. Hoe kom je daar in vredesnaam bij?
Member
Gold: 0.00
Nov 24 2007 12:14pm
aankomende maandag is er weer een scholen staking, dit maal over het aantal tussenuren, ook landelijk heb ik mij laten vertellen..

er zijn duizende kinderen op de middelbare scholen die te veel tussenuren hebben...
dit is niet alleen gejank van die ukkie's, maar echt waar.. er zijn mensen die van 8.00 tot 15.00 ofzo op school zitten voor 3 uurtjes les.. dit is natuurlijk belachelijk
maar zoals die staking van laatst zal het wel meer een rel worden, in ieder geval weet ik wel dat het dan lekker onrustig word.. .. naja.. ben toch aan het werk xD
Member
Warn: 10%
Nov 24 2007 01:30pm
Quote (Apachai @ Sat, Nov 24 2007, 07:14pm)
aankomende maandag is er weer een scholen staking, dit maal over het aantal tussenuren, ook landelijk heb ik mij laten vertellen..

er zijn duizende kinderen op de middelbare scholen die te veel tussenuren hebben...
dit is niet alleen gejank van die ukkie's, maar echt waar.. er zijn mensen die van 8.00 tot 15.00 ofzo op school zitten voor 3 uurtjes les.. dit is natuurlijk belachelijk
maar zoals die staking van laatst zal het wel meer een rel worden, in ieder geval weet ik wel dat het dan lekker onrustig word.. .. naja.. ben toch aan het werk xD

Pff, zal wel niks voorstellen. De lol is er vanaf. =)
Member
Gold: 28.70
Nov 24 2007 01:39pm
Quote (Apachai @ Sat, 24 Nov 2007, 19:14)

Ja, zoiets hoorde ik ook al. Nogmaals zucht. =/
Member
Gold: 641.00
Nov 24 2007 01:41pm
Quote (Apachai @ Sat, Nov 24 2007, 06:14pm)

ik ga op donderdga naar school voor 25 a 50 min les dat start om 10 voor half 4 ja dat is kut en nee je doet er geen drol aan.. ben door heel de school gegaan.. maar heb het na 3 verschillende mensen die egt wat te vertellen hebben opgegeven.. en ik staak toch niet mee.. gek he?

This post was edited by CpTJenJen on Nov 24 2007 01:42pm
Member
Nov 24 2007 04:38pm
Quote (Apachai @ Sat, 24 Nov 2007, 20:14)

Lang leve tussenuren! Ga gewoon naar een vriend die in de buurt woont, koop een serie op dvd of iets dergelijks en je vermaakt je gegarandeerd. Zo ben ik mijn middelbare school wel doorgekomen hoor.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll