☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Mensen Met Stage? > Vertel, Ik Verveel Me ..
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1570
Replies: 88
Track Topic
NOPEisDOPE
Member
Posts: 19
Joined: Nov 26 2007
Gold
:
0.00
#61
Nov 26 2007 04:36am
stage bij Philips in eindhoven.
niks te doen nu beetje zitten en forums bekijken.
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#62
Nov 26 2007 10:04am
lol.. als je niks te doen heb leer je toch geen ene flikker?
zonde van het geld voor je studie.. lol
NOPEisDOPE
Member
Posts: 19
Joined: Nov 26 2007
Gold
:
0.00
#63
Nov 26 2007 11:45am
Quote (Apachai @ Mon, Nov 26 2007, 04:04pm)
lol.. als je niks te doen heb leer je toch geen ene flikker?
zonde van het geld voor je studie.. lol
Het is gewoon, er is op het moment heel weinig te doen op mijn stage.
zelfs mijn collega's zitten een beetje te FOK!ken en andere forums te kijken
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#64
Nov 27 2007 12:42am
vanaf volgende week maandag hebk 3 weke stage in een psychiatrische instelling santa-maria B in lede
word wel een feesje, ksa met een fein meiske uit men klas tezame
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#65
Nov 27 2007 01:25am
Quote (NOPEisDOPE @ Mon, Nov 26 2007, 10:36am)
stage bij Philips in eindhoven.
niks te doen nu beetje zitten en forums bekijken.
welke afdeling
mss ben je daar wel bij mn ma
waar loop je stage voor??
This post was edited by CpTJenJen on Nov 27 2007 01:35am
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#66
Nov 27 2007 09:17am
Quote (Falkerakatim @ Tue, Nov 27 2007, 07:42am)
vanaf volgende week maandag hebk 3 weke stage in een psychiatrische instelling santa-maria B in lede
word wel een feesje, ksa met een fein meiske uit men klas tezame
hahahaha, psychise inrichting.. allemaal de kamer in, op slot die deur en ****** maar
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#67
Nov 27 2007 09:22am
Quote (Falkerakatim @ Tue, 27 Nov 2007, 08:42)
vanaf volgende week maandag hebk 3 weke stage in een psychiatrische instelling santa-maria B in lede
word wel een feesje, ksa met een fein meiske uit men klas tezame
Hehe, vraag maar aan Danny, die heeft daar nog een leuk verhaal over.
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#68
Nov 27 2007 10:25am
Quote (Xepo @ Tue, Nov 27 2007, 04:22pm)
Hehe, vraag maar aan Danny, die heeft daar nog een leuk verhaal over.
He, over welk verhaal heb je het precies?
Altijd leuke tijden daar!
This post was edited by Ov2rkill on Nov 27 2007 10:27am
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#69
Nov 27 2007 10:36am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 27 Nov 2007, 18:25)
He, over welk verhaal heb je het precies?
Altijd leuke tijden daar!
Ik kan me iets herinneren over "jij+stage genoot+bed" ^__^
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#70
Nov 27 2007 11:08am
Quote (Xepo @ Tue, Nov 27 2007, 05:36pm)
Ik kan me iets herinneren over "jij+stage genoot+bed" ^__^
Ah, dat was dus niet in een psychiatrische afdeling
Voor de rest bevestig, en ontken ik niets meer!
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact