d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Met Stage? > Vertel, Ik Verveel Me ..
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19
Joined: Nov 26 2007
Gold: 0.00
Nov 26 2007 04:36am
stage bij Philips in eindhoven.
niks te doen nu beetje zitten en forums bekijken.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Nov 26 2007 10:04am
lol.. als je niks te doen heb leer je toch geen ene flikker?
zonde van het geld voor je studie.. lol
Member
Posts: 19
Joined: Nov 26 2007
Gold: 0.00
Nov 26 2007 11:45am
Quote (Apachai @ Mon, Nov 26 2007, 04:04pm)
lol.. als je niks te doen heb leer je toch geen ene flikker?
zonde van het geld voor je studie.. lol


Het is gewoon, er is op het moment heel weinig te doen op mijn stage.
zelfs mijn collega's zitten een beetje te FOK!ken en andere forums te kijken
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Nov 27 2007 12:42am
vanaf volgende week maandag hebk 3 weke stage in een psychiatrische instelling santa-maria B in lede smile.gif
word wel een feesje, ksa met een fein meiske uit men klas tezame smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 27 2007 01:25am
Quote (NOPEisDOPE @ Mon, Nov 26 2007, 10:36am)
stage bij Philips in eindhoven.
niks te doen nu beetje zitten en forums bekijken.



welke afdeling ohmy.gif mss ben je daar wel bij mn ma ohmy.gif

waar loop je stage voor??

This post was edited by CpTJenJen on Nov 27 2007 01:35am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Nov 27 2007 09:17am
Quote (Falkerakatim @ Tue, Nov 27 2007, 07:42am)
vanaf volgende week maandag hebk 3 weke stage in een psychiatrische instelling santa-maria B in lede smile.gif
word wel een feesje, ksa met een fein meiske uit men klas tezame smile.gif


hahahaha, psychise inrichting.. allemaal de kamer in, op slot die deur en ****** maar tongue.gif
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 27 2007 09:22am
Quote (Falkerakatim @ Tue, 27 Nov 2007, 08:42)
vanaf volgende week maandag hebk 3 weke stage in een psychiatrische instelling santa-maria B in lede smile.gif
word wel een feesje, ksa met een fein meiske uit men klas tezame smile.gif
Hehe, vraag maar aan Danny, die heeft daar nog een leuk verhaal over.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 27 2007 10:25am
Quote (Xepo @ Tue, Nov 27 2007, 04:22pm)
Hehe, vraag maar aan Danny, die heeft daar nog een leuk verhaal over.


He, over welk verhaal heb je het precies?
Altijd leuke tijden daar!

This post was edited by Ov2rkill on Nov 27 2007 10:27am
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 27 2007 10:36am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 27 Nov 2007, 18:25)
He, over welk verhaal heb je het precies?
Altijd leuke tijden daar!
Ik kan me iets herinneren over "jij+stage genoot+bed" ^__^

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 27 2007 11:08am
Quote (Xepo @ Tue, Nov 27 2007, 05:36pm)
Ik kan me iets herinneren over "jij+stage genoot+bed" ^__^


Ah, dat was dus niet in een psychiatrische afdeling tongue.gif
Voor de rest bevestig, en ontken ik niets meer!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Closed New Topic New Poll