d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Muziek > Welke muziek luister je naar?
Prev15678925Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Jan 8 2006 12:24pm

Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 05:37 PM)
"niet weer"; vanaf dat punt een bepaalde actie, begaan in het verleden niet opnieuw begaan. Aangezien hij het "niet weer" gedeelte als laatste poste klopt mijn redenering dus.

ja, en heeft hij nu niet "weer" gepost?

Ja, nu wel.

Ergens naar kijken is anders dan ergens aan deelnemen.

hoe is naar posts kijken minder tijdsverspillend dan effectief posten? mooie redenering!

Iets lezen kost minder tijd dan een tekst in kleine stukjes breken en ze vervolgens geheel uitpluizen niet?

En als je "dure" woorden gaat gebruiken, zorg dan dat je ze kent. Contaminatie zeggen terwijl je pleonasme bedoeld? jaja

zoals ik al zei, het kan me echt weinig schelen. als dit jou slimmer doet voelen, so be it, maar als je dan echt effectief slimmer was, waarom kan je dan niet logisch redeneren?

Ik voel me niet slimmer of iets dergelijks.
Member
Gold: 0.00
Jan 8 2006 12:33pm
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 06:24 PM)

hoe is naar posts kijken minder tijdsverspillend dan effectief posten? mooie redenering!

Iets lezen kost minder tijd dan een tekst in kleine stukjes breken en ze vervolgens geheel uitpluizen niet?

het gaat er toch niet om hoeveel je verspilt, het gaat erom OF je verspilt en beide acties verspillen tijd. dat is waar het om gaat.

En als je "dure" woorden gaat gebruiken, zorg dan dat je ze kent. Contaminatie zeggen terwijl je pleonasme bedoeld? jaja

zoals ik al zei, het kan me echt weinig schelen. als dit jou slimmer doet voelen, so be it, maar als je dan echt effectief slimmer was, waarom kan je dan niet logisch redeneren?

Ik voel me niet slimmer of iets dergelijks.

mooi.
Banned
Jan 8 2006 12:42pm
Quote (¢?NNI @ Jan 8 2006, 08:33 PM)
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 06:24 PM)

het gaat er toch niet om hoeveel je verspilt, het gaat erom OF je verspilt en beide acties verspillen tijd. dat is waar het om gaat.

Ok, daar heb je gelijk in. bier.gif
Member
Gold: 0.31
Jan 8 2006 01:15pm
In godsnaam, leer lezen...
Lees eens goed aan wat ik mijn tijd niet ging verspillen
Member
Jan 8 2006 01:35pm
Quote (Ov2rkill @ Jan 8 2006, 07:15 PM)
In godsnaam, leer lezen...
Lees eens goed aan wat ik mijn tijd niet ging verspillen

sorry ik ben nog bezig met het leerproces ik begrijp niet wat je schrijft.
Member
Jan 8 2006 02:21pm
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 08:42 PM)

Ok, daar heb je gelijk in. bier.gif

dus hier haal jij al je posts tongue.gif

je spammed hier meer dan op strategy section hehe

en hypothetisch denken is voor watjes!!!1
Banned
Jan 8 2006 02:31pm
Ha, nee.. heb dit forum net 5 dagen ontdekt laugh.gif

Strategy Section is een beetje uitgemelkt, sommige vragen zijn nu al zo vaak gesteld dat het niet eens leuk meer is om die sukkels te flamen XD
Member
Gold: 12,057.00
Trader: Trusted
Jan 9 2006 04:59am
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 09:31 PM)

Strategy Section is een beetje uitgemelkt, sommige vragen zijn nu al zo vaak gesteld dat het niet eens leuk meer is om die sukkels te flamen XD

Jij was degene die altijd flame in pvp + char guides laugh.gif

Welcome btw evil.gif
Member
Jan 9 2006 01:06pm
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 08:31 PM)

Hoe gaat dat dan? die "strategy section sukkels" flamen?

<Strategy section sukkel> Hi, I'm new here, I wonder what to use on my new amazon; a wf or a botd bow?
<Xepolite> HAHA NERD NERD NO WF NO BOTD CRUEL LEGAL BOW HAHAHA NUB LEAVE KK?
<Strategy section sukkel> *thinks* what an idiot, let's leave this forum before I get infected too by this terrible disease.

of ja, je kan het zelf natuurlijk beter vertellen...
Banned
Jan 9 2006 01:32pm
Quote (¢?NNI @ Jan 9 2006, 09:06 PM)
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 08:31 PM)

Hoe gaat dat dan? die "strategy section sukkels" flamen?

<Strategy section sukkel> Hi, I'm new here, I wonder what to use on my new amazon; a wf or a botd bow?
<Xepolite> HAHA NERD NERD NO WF NO BOTD CRUEL LEGAL BOW HAHAHA NUB LEAVE KK?
<Strategy section sukkel> *thinks* what an idiot, let's leave this forum before I get infected too by this terrible disease.

of ja, je kan het zelf natuurlijk beter vertellen...

Precies zo! cool.gif

Nee, in eerste instantie proberen we mensen daar gewoon te helpen, als ze geen dingen vragen die je met een beetje nadenken zelf ook wel kunt bedenken.

Een persoon die zo een topic opent vraagt er gewoon om om geflamed te worden happy.gif
"Need Smite build" - "Post skills, stats, equip."

En dan nog flame ik mensen niet echt, kan ik helemaal niet. Het is eerder gewoon "netjes" belachelijk maken (wat ze dan voor een deel zelf al doen) evil.gif
Volgens mij heb ik nog nooit iemand serieus uitgescholden, behalve SeabA!, maar dat is echt een idioot..

Waarom neem je niet een kijkje op dat forum? happy.gif

http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=67
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678925Next
Closed New Topic New Poll