Quote (RestrainedLove @ Sun, 2 Sep 2007, 13:34)
Het is jammer dat dit topic niet echt gebruikt wordt om te discussëren over het dutch forum, dus als er iemand is die nog wat heeft toe te voegen, graag

1. Het is niet de eerste keer dat ik dit zeg, maar het irriteert me dat topics zomaar gesloten worden zonder het vermelden van een reden. Het is soms echt niet duidelijk waarom een topic gesloten wordt.
2. Ik vroeg je eerder wat een 'onnodig topics' zijn, en je zei me dat zo'n topics enkel tot spam leiden. Wat is spam?
3. Waarom werd deze topic gesloten?
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=10207410&f=259Edu & Stefan_FFH: Wat zitten jullie te janken? Natuurlijk heerst er 'vriendjespolitiek' als het op 'trusted tags' aankomt, tenzij je je (e-)vrienden niet vertrouwt natuurlijk. En omdat het net (e-)vrienden zijn, is het ook niet zo toevallig dat je samen in een guild zit. Dus? Edit: nja, ongeveer iedereen zei dit al blijkbaar.
Quote (Stefan_FFH)
vind niet zo erg hoor maar ik vind dat iemand tt zou moeten krijgen op basis hoeveel mensen hem respecteren wat hij voor het forum doet etc en niet omdat hij toevallig een maat heef die tt heeft en die schuift de ander weer naar voren
Oh, dat zou pas een waterdicht systeem zijn. Want ja, wie 'respect' krijgt van een groot aantal mensen, is natuurlijk helemaal te vertrouwen. Wie die mensen zijn, speelt dan ook geen belang. Jeeez.
This post was edited by ¢?NNI on Sep 2 2007 09:53am