d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev15859606162136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 19 2009 02:44pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 19 Jul 2009, 21:38)
Wat vinden jullie van de 3.2 van Kempi? Gisteren gedropt.

In één woord: wack.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jul 20 2009 09:26am
Jajajaja!!!!! DIT IS DIE SHIT!


http://www.youtube.com/watch?v=xZW9EeQIWBk
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jul 20 2009 11:17am
Quote (uNoTopia @ Mon, Jul 20 2009, 04:26pm)
Jajajaja!!!!! DIT IS DIE SHIT!


http://www.youtube.com/watch?v=xZW9EeQIWBk



Jawattus!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 21 2009 03:18am
Wooooow, wat een track!!
http://www.youtube.com/watch?v=b8-Kfp8pYu4
Betere kwaliteit: (met zo'n beat moet dat wel) http://www.defsounds.com/articles/Slaughterhouse_cuckoo
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 21 2009 03:21am
3.2 is triest, haha. Dikke tieten.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 21 2009 03:25am
Die beat van Cuckoo is m'n boxen aan 't murderen..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 21 2009 11:51am
Kempi in State:
Quote
'Hij beschrijft wat er in zijn hoofd omging toen hij in de trein aangehouden werd voor zwartrijden, en uiteindelijk moest zitten wegens bedreiging met een vuurwapen. "Ik was gewoon helemaal skeer, ik moest met de trein snap je. Gaan hosselen met de trein, dat doe je niet voor de lol, dat doe je als je geen keuzes hebt. Niemand doet daar stoer over, het is noodzaak. Ik had een valse OV bij me en ik werd soort van betrapt. Spoorwegpolitie zou sowieso komen, dus ik heb toen uit wanhoop die conducteur bedreigd. Ik liep met coke en een wapen dus ik probeerde er gewoon alsnog uit te komen op die manier. Misschien niet verstandig, maar je kan niet oordelen over me als je niet in die situatie gezeten hebt, ik ben er niet trots op of zo."'


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 21 2009 12:01pm
Gaan hosselen met de trein.

Ik hossel dagelijks met de tram.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 21 2009 01:17pm
Ik heb gelijk al m'n medelijden voor Kempi verloren. Wat een loser.

Check deze:
Quote
Luister mijn mixtapes, dat zijn eigenlijk albums. Sowieso vind ik dat ik die hele mixtape shit eigenlijk gestart ben. Iedereen komt nu met mixtape dit, mixtape dat, maar vóór mij was dat echt niet zo”. Nadat hij herinnerd is aan de Straatremixes van Lange Frans en consorten blijft hij onverbiddelijk en verduidelijkt hij zijn standpunt. “Met alle respect, dat vond ik echt niet dope. Dat is gewoon pokoes pakken en dunnetjes over doen in het Nederlands. Melodietjes en flows overnemen en dat in je moedertaal. Dat is geen kunst man.

En deze:
Quote
Er is veel talent in de omgeving, waar de Eindhovenaar vol lof over is, maar hij is niet te spreken over iedereen, zoals bijvoorbeeld stadgenoot Fresku. “Ik kan die shit niet op prijs stellen die hij doet. Hij maakt met die comedy shit van hem gasten als mij belachelijk. Ik heb hem wel eens horen rappen dat mensen zoals mij, die een verleden hebben als dealer, Antillianen een slechte naam geven. Preken en shit. Alsof ik voor de lol daar op de hoek stond. Fok dat weet je. En vervolgens komt hij zelf met die Gino Pietermaai shit, kontje verkopen, op een fatoe manier in de game proberen te komen. Heb ik daarvoor Eindhoven op de kaart gezet? Dàt is pas Antillianen belachelijk maken, die stereotype shit die hij doet. Ik kan het echt niet op prijs stellen. Ik heb hem een paar keer geprobeerd te bellen erover, maar hij neemt zijn telefoon niet op. Nah man, ieder zijn ding, maar dat is gewoon minder. Ik hoop dat we die echte shit, die realiteit shit, verder kunnen pushen.”
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 21 2009 01:48pm
Haha, een gast op mijn werk praat ook zo. Ik vind het wel lachen.

Fatoe man.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15859606162136Next
Add Reply New Topic New Poll