Ik heb gelijk al m'n medelijden voor Kempi verloren. Wat een loser.
Check deze:
Quote
Luister mijn mixtapes, dat zijn eigenlijk albums. Sowieso vind ik dat ik die hele mixtape shit eigenlijk gestart ben. Iedereen komt nu met mixtape dit, mixtape dat, maar vóór mij was dat echt niet zo”. Nadat hij herinnerd is aan de Straatremixes van Lange Frans en consorten blijft hij onverbiddelijk en verduidelijkt hij zijn standpunt. “Met alle respect, dat vond ik echt niet dope. Dat is gewoon pokoes pakken en dunnetjes over doen in het Nederlands. Melodietjes en flows overnemen en dat in je moedertaal. Dat is geen kunst man.
En deze:
Quote
Er is veel talent in de omgeving, waar de Eindhovenaar vol lof over is, maar hij is niet te spreken over iedereen, zoals bijvoorbeeld stadgenoot Fresku. “Ik kan die shit niet op prijs stellen die hij doet. Hij maakt met die comedy shit van hem gasten als mij belachelijk. Ik heb hem wel eens horen rappen dat mensen zoals mij, die een verleden hebben als dealer, Antillianen een slechte naam geven. Preken en shit. Alsof ik voor de lol daar op de hoek stond. Fok dat weet je. En vervolgens komt hij zelf met die Gino Pietermaai shit, kontje verkopen, op een fatoe manier in de game proberen te komen. Heb ik daarvoor Eindhoven op de kaart gezet? Dàt is pas Antillianen belachelijk maken, die stereotype shit die hij doet. Ik kan het echt niet op prijs stellen. Ik heb hem een paar keer geprobeerd te bellen erover, maar hij neemt zijn telefoon niet op. Nah man, ieder zijn ding, maar dat is gewoon minder. Ik hoop dat we die echte shit, die realiteit shit, verder kunnen pushen.”