d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev15758596061136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jul 12 2009 05:28am
Pffff wat was het weer hard.

we waren nog op tijd voor Nation of Elzi ( zelfs voor Swenkt Uit, maar niet echt veel van meegekregen ), maar ik heb ze nog nooit geluisterd, dus kan er niet echt over oordelen, live nieuwe nederlandse tracks verstaan is al moeilijk, laat staan engelse. Later stonden ze nog voor ons in het publiek.

Kraantje Pappie was de eerste act waar ik op zat te wachten en hij gaf een goeie show. Harde tracks afgewisseld met een beetje gelul over alles en nog wat, die gast zegt soms echt de raarste dingen, maar wel grappig. Na z'n optreden liep hij daar een beetje rond, net als andere acts trouwens. Skenkie en Jae ( Stropstrikkers ) werden ook nog in het publiek gespot.

MO en Brakko vond ik niet echt dope, maar misschien ken ik er gewoon te weinig van.

Zwart Licht was KEIHARD. Die mannen geven echt een show weg, niet alleen maar een paar tracks doen en dan weggaan. Op een gegeven moment werd er iets naar Akwasi gegooid waarop hij vroeg wie dat deed. Eerst staken natuurlijk een aantal mensen hun handen op, attention whores, maar daarna bleef er 1 over en die werd het podium op gevraagd. Toen werd hij voor alle mensen onderuitgehaald door Akwasi en afgevoerd via achteren. De pit was minder trouwens, ik sprong en duwde een beetje met een paar vrienden, maar toen kwamen er echt een paar boeren van 2m lang en 1m breed die gewoon vol met schouders erin beukten en shit. M'n hand nog opengehaald in een van die Zwart Licht pits ook. Niet dope man.

Toen Dio kwam gingen we naar de mac, bijna iedereen trouwens, behalve een paar 12-jarige meisjes. Toen we terugkwamen was hij nog niet klaar en kwam er een leuk moment. Hij vroeg wie er liefde voor hem hadden en natuurlijk riepen die meisjes Jaaaaaa! Ikkk! maar daarna vroeg hij ook wie hem haatten en toen ging er een groot aantal middelvingers de lucht in haha.

Jiggy was wel hard, standaard opening met Positivisme, daarna Hey DJ en Moevuh ( Gooi dingen in de lucht als je dit hoort! ) waarop ik mijn halfvolle flesje water naar voren gooide. Hef kwam erbij voor Je Weet Wel Wie en een hard einde met Blauw Bloed. Helaas maar korte pits gebouwd omdat dezelfde retards van Zwart Licht weer binnen kwamen beuken en zo was de lol er al snel af.

Cartes en Kleine Jay waren ook hard, ze deden een aantal nieuwe tracks waaronder Chagrijn, die ik ook in Breda al had gehoord. Eindigden natuurlijk met Hoppa ( met die harde beat ).

Heltah Skeltah heb ik niet echt veel van meegekregen, de helft van de tijd stond ik ergens anders en voor de rest kende ik geen tracks. Die stem van Sean Price ( denk ik, het kon ook Rock zijn ) is echt niet normaal trouwens, leek wel alsof hij zon stemvervormer had en hem op Demon had gezet ofzo. Energie gespaard voor FB.

Fakkelbrigade was niet meer normaal. Ze hadden O-Dog meegenomen als speciale host voor hen ( met z'n Henessee fles natuurlijk ) en ze begonnen met de intro en gelijk daarna Hitte ( 2 letters voor je, FB! ). Daarna Kosmos waarop meteen een pit werd gebouwd. Daarna kwamen Levensgroot en Groen Gras dus konden we even uitrusten, om daarna helemaal kapot te gaan tijdens In Rook Opgegaan ( Hebben jullie zin in een feestje? ). Vervolgens kwam Tot hier en niet verder waar ook op gesprongen werd, en Wind Waait waar je weer even kon uitrusten. Toen kwam Kostbaar waar weer een grote pit op werd gebouwd. Daarna Spaanse Vlieg, wat natuurlijk precies klopte, gezien de laatste line van Kostbaar. Toekomstmuziek van James werd ook wel even op gesprongen en als laatste Schouders Ophalen die ongeveer 5 minuten werd verlengd, omdat niemand wou dat het ophield.

Al met al een hele dope lineup, die zijn verwachtingen ook zeker waarmaakte.
Member
Gold: 0.30
Jul 13 2009 03:46am
Quote (JWT @ Sun, Jul 12 2009, 08:24am)
Nee man, ik luister al 7 jaar hiphop, onderhand weet ik wel wat ik moet checken en toch kom ik tot die conclusie.

Freestyle slaughterhouse:
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh5e0tYh0AmASSJU2i

Ik denk dat je dubstep sneller eentonig zal vinden dan hiphop, maar goed :)
Member
Jul 13 2009 06:01am
Deze moet ik gewoon even posten

Member
Gold: 9,221.15
Jul 13 2009 09:02am
Deze vind ik ook zo nice:

Member
Jul 13 2009 02:17pm
KRS-One & Buckshot - Robot:
http://www.youtube.com/watch?v=i8RqgDsO3c4

Slaughterhouse - The One:
http://www.youtube.com/watch?v=HR6QQD9Vhxw

Quote (JWT @ Sun, 12 Jul 2009, 09:24)
Nee man, ik luister al 7 jaar hiphop, onderhand weet ik wel wat ik moet checken en toch kom ik tot die conclusie.

Wat check je dan zoal lately?

Quote (thomas1441 @ Sun, 12 Jul 2009, 12:28)
MO en Brakko vond ik niet echt dope, maar misschien ken ik er gewoon te weinig van.

M.O. & Brakko = dope.

Zwart Licht was KEIHARD. Die mannen geven echt een show weg, niet alleen maar een paar tracks doen en dan weggaan. Op een gegeven moment werd er iets naar Akwasi gegooid waarop hij vroeg wie dat deed. Eerst staken natuurlijk een aantal mensen hun handen op, attention whores, maar daarna bleef er 1 over en die werd het podium op gevraagd. Toen werd hij voor alle mensen onderuitgehaald door Akwasi en afgevoerd via achteren. De pit was minder trouwens, ik sprong en duwde een beetje met een paar vrienden, maar toen kwamen er echt een paar boeren van 2m lang en 1m breed die gewoon vol met schouders erin beukten en shit. M'n hand nog opengehaald in een van die Zwart Licht pits ook. Niet dope man.

Springen en duwen met vrienden = niet dope.

Toen Dio kwam gingen we naar de mac, bijna iedereen trouwens, behalve een paar 12-jarige meisjes. Toen we terugkwamen was hij nog niet klaar en kwam er een leuk moment. Hij vroeg wie er liefde voor hem hadden en natuurlijk riepen die meisjes Jaaaaaa! Ikkk! maar daarna vroeg hij ook wie hem haatten en toen ging er een groot aantal middelvingers de lucht in haha.

Dat is lame. Dio is eigenlijk helemaal niet zo slecht, alleen mag je daar niet naar luisteren omdat je bang bent om uitgelachen te worden door je vrienden. Zoiets?

Heltah Skeltah heb ik niet echt veel van meegekregen, de helft van de tijd stond ik ergens anders en voor de rest kende ik geen tracks. Die stem van Sean Price ( denk ik, het kon ook Rock zijn ) is echt niet normaal trouwens, leek wel alsof hij zon stemvervormer had en hem op Demon had gezet ofzo. Energie gespaard voor FB.

Heltah Skeltah = heel dope.
Member
Jul 14 2009 05:22am
Quote (Kanni @ Mon, Jul 13 2009, 09:17pm)
KRS-One & Buckshot - Robot:
http://www.youtube.com/watch?v=i8RqgDsO3c4

Slaughterhouse - The One:
http://www.youtube.com/watch?v=HR6QQD9Vhxw

Wat check je dan zoal lately?

M.O. & Brakko = dope.

Nog nauwelijks iets van gehoord, misschien wel, waarschijnlijk niet

Springen en duwen met vrienden = niet dope.

Meningsverschil

Dat is lame. Dio is eigenlijk helemaal niet zo slecht, alleen mag je daar niet naar luisteren omdat je bang bent om uitgelachen te worden door je vrienden. Zoiets?http://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif

Nope, hij heeft misschien af en toe een grappige line, maar die wordt dan weer overschaduwd door al die andere lines.

Heltah Skeltah = heel dope.

Ik geloof je wel alleen ben ik niet echt into die engelse shit.
Member
Jul 14 2009 08:07am
Nieuwe Detox reference track met Ludacris: http://www.zshare.net/audio/6255442264299d98/
Member
Jul 14 2009 08:03pm
http://www.puna.nl/?p=6494

WAT!? :D Outlawz xD

This post was edited by uNoTopia on Jul 14 2009 08:04pm
Member
Gold: 3,062.82
Jul 19 2009 09:21am
Quote (irritant @ Sat, 17 Jan 2009, 17:40)
niggers

... ressist ?
Member
Jul 19 2009 02:38pm
Wat vinden jullie van de 3.2 van Kempi? Gisteren gedropt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15758596061136Next
Add Reply New Topic New Poll