KRS-One & Buckshot - Robot:
http://www.youtube.com/watch?v=i8RqgDsO3c4Slaughterhouse - The One:
http://www.youtube.com/watch?v=HR6QQD9VhxwQuote (JWT @ Sun, 12 Jul 2009, 09:24)
Nee man, ik luister al 7 jaar hiphop, onderhand weet ik wel wat ik moet checken en toch kom ik tot die conclusie.
Wat check je dan zoal lately?
Quote (thomas1441 @ Sun, 12 Jul 2009, 12:28)
MO en Brakko vond ik niet echt dope, maar misschien ken ik er gewoon te weinig van.
M.O. & Brakko = dope.
Zwart Licht was KEIHARD. Die mannen geven echt een show weg, niet alleen maar een paar tracks doen en dan weggaan. Op een gegeven moment werd er iets naar Akwasi gegooid waarop hij vroeg wie dat deed. Eerst staken natuurlijk een aantal mensen hun handen op, attention whores, maar daarna bleef er 1 over en die werd het podium op gevraagd. Toen werd hij voor alle mensen onderuitgehaald door Akwasi en afgevoerd via achteren. De pit was minder trouwens, ik sprong en duwde een beetje met een paar vrienden, maar toen kwamen er echt een paar boeren van 2m lang en 1m breed die gewoon vol met schouders erin beukten en shit. M'n hand nog opengehaald in een van die Zwart Licht pits ook. Niet dope man.
Springen en duwen met vrienden = niet dope.
Toen Dio kwam gingen we naar de mac, bijna iedereen trouwens, behalve een paar 12-jarige meisjes. Toen we terugkwamen was hij nog niet klaar en kwam er een leuk moment. Hij vroeg wie er liefde voor hem hadden en natuurlijk riepen die meisjes Jaaaaaa! Ikkk! maar daarna vroeg hij ook wie hem haatten en toen ging er een groot aantal middelvingers de lucht in haha.
Dat is lame. Dio is eigenlijk helemaal niet zo slecht, alleen mag je daar niet naar luisteren omdat je bang bent om uitgelachen te worden door je vrienden. Zoiets?

Heltah Skeltah heb ik niet echt veel van meegekregen, de helft van de tijd stond ik ergens anders en voor de rest kende ik geen tracks. Die stem van Sean Price ( denk ik, het kon ook Rock zijn ) is echt niet normaal trouwens, leek wel alsof hij zon stemvervormer had en hem op Demon had gezet ofzo. Energie gespaard voor FB.
Heltah Skeltah = heel dope.