Yo, is het normaal dat je aderen kan zien op je lul wanneer die stijf is? Volgens mij heb ik tijdens al het leren een fap verslaving ontwikkeld en ben bang dat ik dus misschien te hard knijp ofzo?
Ik ga eens even pikken googlen...
Re:opgezette harde aderen in penis...

4 maanden, 1 Week geleden
ik had dit een paar weken terug ook en ik wil toch wel even mededelen dat het niets ergs is volgens mij(ik kan dit niet garanderen ), maar meestal is het gewoon een teken van het teveel gemastrubeerd/seks te hebben gehad.
bij mij was dit na een week of 2 'verdwenen' daarmee bedoel ik dat als mijn penis in erective toestand kwam de bobbel niet of hij was minimaal te voelen/zien. het komt om de zoveel tijd terug maar dan verdwijnt het weer na een dag of twee.
ik masturbeerde 3maal per dag en toen ik dit voorval kreeg hebbik het gehouden tot 1keer per twee dagen, misschien kan het helpen om het helemaal niet te doen maarja.
m.a.w. niet zoveel om je druk over te maken, laat die penis even met rust en laat het herstellen. het is net zoals een wondje op je vingers: iedere keer als je naar je broekzak grijpt op er iets uit te halen dan springt het weer open, net hetzelfde bij die harde aders op je penis.
Haha ik ben weer gerustgesteld. Ik ga me maar meer concentreren op de boeken