Quote (shadowstriker89 @ 21 Apr 2011 17:14)
nee, tijdje gehad maarja is toch weer 10 euro terwijl ik thuis en op school gewoon wifi heb. verder hebben de meeste van mijn vrienden nog gewoon sms ipv whatsapp, of gewoon allebij dus heb een 1000 sms en 200 belminuten bundel genomen voor 17,90 per maand (alleen deze maand isie 18,10..?) maarja, internet erbij kost 10 euro erbij, over maandje ofzo loopt me abo af dan neem ik hetzelfde maar nu kost het 15,90. en dan kost internet erbij ook nog maar 5 euro dus zit ik op 20,90 voor onbeperkt internet, 1000 smsjes en 200 belminuten., oh wacht ik lees nu dat het na 12 maanden ook gewoon weer 10 euro word dan lolol.
zie nu dat simpel.nl goedkoper is.. 15 euro rond voor 1000 sms 200 minuten.. maar dat is wel tmobile netwerk.
telfort is kpn netwerk voor 15,90 voor hetzelfde..
maarja in mei internet erbij misschien. voorlopig kan ik iedereen bereiken via sms en zei mij ook.
edit/
couldent resisttttt toch maar aan e gevraagd wat we precies deden en die antwoorde met: praten zoenen lachen.
maarja ging eerst ook vanzelf, dus nu gaat het ook gewoon vanzelf.. hoef helemaal niet te weten wat we deden..
Ik zit atm ook bij telfort met sim-only, maar ik merk wel dat mensen met KPN als provider beter bereik hebben, vooral waar ik niet zo'n goed-geen bereik heb. Zo heb ik in de Time-Out totaal geen bereik op de meeste plaatsen, terwijl vrienden van me met een KPN abo/sim only daar gewoon vol bereik hebben.