Quote (ArENDD @ Apr 21 2011 08:43am)
En wat moet ik hier allemaal van geloven? Ik heb 2 pagina's gelezen en het meest duidelijke is dat jij of een ongelovelijk dikke player bent, met je, wat is het, 14/15 jaar, of een ongelovelijk dik liegbeest die zich verschuilt op internet en zulke praatjes niet in het echt durft te vertellen en mensen ontduikt onder het mom "leren".
Als ik het zo hoor, heb je meer vrouwen dan de gemiddelde man, praat je over sex alsof het een afhaalmenu is dat je hapslokBAMWEG eet.
Affijn, waarschijnlijk moet ik mij er ook niet mee bemoeien.
Greets,
PS: Als je eens normale zinnen zou schrijven, in ABN met normale interpunctie, zou je wellicht een schrijvertje van sex verhalen kunnen worden ipv je tijd hier te verdoen!
Als je Edu zou kennen zou je anders reageren, hij ontwijkt geen mensen. Er zijn er genoeg die hem eens tegen het lijf zijn gelopen. Dat hij nu eenmaal op jonge, gewillige meisjes valt, die in no-time met de benen wijd gaan kan hij ook niets aan doen. Een 'mooie bijkomstigheid' daarvan is veel seks. Misschien ben jij wel jaloers?
Misschien moet jij je er inderdaad maar niet mee bemoeien.
PS: Als je eerst eens naar je eigen taalgebruik zou kijken alvorens je anderen af begint te zeiken zou je wellicht serieuzer worden genomen.