Hai Hai, ik zal me maar voorstellen aangezien ik al lekker heb gepost op sommige oudere topics

Ze noemen me Cat (in de VS, waar ik woon) voor het gemak, geboren als Sietske ;p Maarja, na dat 20 keer te spellen voor een Amerikaan.. Eh, Cat is makkelijker

(komt van Catharina, tweede naam.. niet dat DAT wat uitmaakt). Mijn moeder en broers wonen nog in Nederland in Capelle en Krimpen aan den IJssel.
Er.. Ik woon dus in de VS, in Alabama, sinds 2003. Ik ben 23 en getrouwd (AnarchyPaladin op JSP)
Ik werk op het moment niet, maar in Nederland heb ik vanalles en nog wat gedaan qua werk. Van SMS chat (ja das een baan

) tot PABO student tot Grafish Lyceum student... bejaarden verzorgster... en alles ertussen in. Werk zuigt, dus probeer ik zoveel mogelijk thuis te werken of 'self-employed' te zijn.
Hobbies.. Lekker koken of uit eten gaan... Diablo2 spelen

of een andere game.. naar muziek luisteren.. met m'n ratten spelen.. tekenen, alhoewel ik dat niet te veel meer doe..
BOOOORING
Nu ja, ik laat mijn beste kant zien. Niet iedereen hoeft te weten dat ik een krankzinnige chaotische 'artist' ben.. Ja toch?