Quote (PYF_Secret @ Wed, Jul 25 2007, 02:25pm)
ben ik weer ^^
het internetten in dit internet cafe kost maar 10 eurocent per half uur XD
ik heb mijn biergemiddelde opgepompt tot 3,5 liter per dag

sigaretten kosten hier maar 10 euro per pakje, dus stoppen met roken zit er de komende tijd ook niet in.\
de hoeren.......
ik ga iedere dag tussen 2 en 7 naar een zwembad, en daar lopen zoveel gruwelijk lekkere wijfen rond dat je niet eens meer aan hoeren dnek

ik heb ze de prijs nog niet gevraagt btw, ze hebben hier allemaal hepatites a t/m z en aids, dus waarschijnlijk laat ik het neuken van die dames aan de inboorlingen hier over

tot laters,
PYF_Secret
lekker koel vandaag btw, maar 32 graden

Damn, nice. 32 graden is goddelijk! Dat, samen met een alcoholisch drankje, in een vakantieland dichtbij het water = orgasmisch. Wanner kom je weer terug, en hoe lang ben je dan in totaal gebleven?
Haha, je moet inderdaad bescherming meenemen, anders kan je heel wat ongewenst gezelschap meenemen van de vakantie... Een vriendin van mij was ook een keer naar Spanje geweest, en een meisje waar ze mee optrok had een one-night-stand, toen ze wakker werd, was haar date vertrokken en met lippenstift heel groot op de muur geschreven "Welcome to the AIDS-Club!"...
Meteen naar huis gegaan en een test afgelegd, achteraf bleken we nog op internet te lezen dat dit vaker was gebeurd, en dat deze jongeman meisjes alleen wou attenderen over de risico's...
Edit: Ze had niks, by the way.
This post was edited by Negroe on Jul 25 2007 04:47pm