d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > The Guild > More info inside
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
May 10 2007 10:13am
Mac en DemOnatOr:
Quote (triple_han @ Thu, 10 May 2007, 11:49)
Het gaat om een channel op d2jsp irc, niet op zo'n domme quakenet server waar alle namen toch al 1000x gebruikt zijn, bovendien krijgen members zonder mIRC de mogelijkheid om de live chat knop te gebruik en toch in je guild channel te komen.
En dan nog.. hoeveel is 1000 fg nou eigenlijk? Niet veel voor een guild.

Misschien dringt het nu door.
Member
Gold: 774.55
May 10 2007 10:15am
Quote (¢?NNI @ Thu, 10 May 2007, 18:13)
Mac en DemOnatOr:
Het gaat om een channel op d2jsp irc, niet op zo'n domme quakenet server waar alle namen toch al 1000x gebruikt zijn, bovendien krijgen members zonder mIRC de mogelijkheid om de live chat knop te gebruik en toch in je guild channel te komen.

Meerdere mensen in een guild!
Member
Gold: 31.00
May 10 2007 10:25am
Quote (¢?NNI @ Thu, May 10 2007, 04:13pm)
Mac en DemOnatOr:

Canni, ik had verwacht dat jij zou weten dat je sommige dingen op meerdere manieren kan opvatten.
- Als je een guild wilt is 1k niet veel voor een mIRC channel.
- Als je met heel de guild 1k fg deelt voor een mIRC channel is het niet veel.

Het is een forum, het is maar tekst. Lastig te zien hoe iemand het bedoelt dan he. En dan nog, waarom (Uitgaand van 10 standaard members) 100 fg de man verspillen aan een mIRC channel die je gratis kan krijgen als je iets meer moeite doet.
Member
Gold: 810.00
May 10 2007 06:00pm
Member
May 11 2007 05:06am
Quote (DemOnatOr @ Thu, 10 May 2007, 17:25)
Canni, ik had verwacht dat jij zou weten dat je sommige dingen op meerdere manieren kan opvatten.

Aan 'hoeveel is 1000 fg nou eigenlijk? Niet veel voor een guild' is niks dubbelzinnig. Als je daar de juiste betekenis niet uit kan afleiden zegt dat wel genoeg.

Het is een forum, het is maar tekst.

Als je het gaat hebben over 'niet veel voor een guild', dan lijkt het nogal vanzelfsprekend dat je het hebt over de som delen onder de members. Dat was niet zo vergezocht als jij wil doen blijken.

Lastig te zien hoe iemand het bedoelt dan he. En dan nog, waarom (Uitgaand van 10 standaard members) 100 fg de man verspillen aan een mIRC channel die je gratis kan krijgen als je iets meer moeite doet.

Lees: 'Het gaat om een channel op d2jsp irc, niet op zo'n domme quakenet server waar alle namen toch al 1000x gebruikt zijn, bovendien krijgen members zonder mIRC de mogelijkheid om de live chat knop te gebruik en toch in je guild channel te komen.' Ken niets van die guild channel irc shit, maar er zijn blijkbaar wel verschillen.
Member
Gold: 11.33
May 11 2007 06:02am
Quote (canni)

een guild kost 2500 fg. Dringt het nu tot je door?

Quote (canni)

Quote (mac)
Canni, ik moet hierin DemOnatOr wel gelijk geven. Voor de meesten onder ons is 1000 fg voor een mIRC channel niet zo makkelijk om bij elkaar te krijgen, laat staan 2500 fg voor een guild.

Heb je wel eens leren lezen? =(

edit: ik win, ezpk 1-0 lolooplop!! ofzoiets.

This post was edited by MilkAndCookies on May 11 2007 06:04am
Member
May 11 2007 06:43am
Quote (¢?NNI @ Fri, May 11 2007, 11:06am)

Aan 'hoeveel is 1000 fg nou eigenlijk? Niet veel voor een guild' is niks dubbelzinnig. Als je daar de juiste betekenis niet uit kan afleiden zegt dat wel genoeg.

Ooit er aan gedacht dat als je een guild gaat maken en je meteen een channel van het *WOW!!!* d2jsp mIRC wilt je dat ook meteen betaald? Dat je het later terug vraagt aan members in de vorm van contributie o.i.d. tja das het pakkie aan van de desbetreffende persoon die de guild maakt.

Het is een forum, het is maar tekst.

Als je het gaat hebben over 'niet veel voor een guild', dan lijkt het nogal vanzelfsprekend dat je het hebt over de som delen onder de members. Dat was niet zo vergezocht als jij wil doen blijken.

Je quote iets van mij en gaat het vervolgens over iets anders hebben? Ran out of quotes? sad.gif

Lastig te zien hoe iemand het bedoelt dan he. En dan nog, waarom (Uitgaand van 10 standaard members) 100 fg de man verspillen aan een mIRC channel die je gratis kan krijgen als je iets meer moeite doet.

Lees: 'Het gaat om een channel op d2jsp irc, niet op zo'n domme quakenet server waar alle namen toch al 1000x gebruikt zijn, bovendien krijgen members zonder mIRC de mogelijkheid om de live chat knop te gebruik en toch in je guild channel te komen.' Ken niets van die guild channel irc shit, maar er zijn blijkbaar wel verschillen.

Het enigste verschil is dat je geen programma genaamt "mIRC" hoeft te downloaden (Tenminste aangezien het een life-chat is zal dat wel niet hoeven). Nou hoeveel moeite is dat nou? Dan zou je met die 1k fg die je bespaard een stel toernooien kunnen organiseren voor je members, members zullen dan het gevoel hebben dat ze "echt" in een guild zitten en er dus vervolgens niet moeilijk over doen om een mede guild-member te helpen en/of geld te betalen voor opties in de guild.

Quote (Canni)

Member
May 11 2007 10:55am
Quote (Mac)
Quote (mac)
Canni, ik moet hierin DemOnatOr wel gelijk geven. Voor de meesten onder ons is 1000 fg voor een mIRC channel niet zo makkelijk om bij elkaar te krijgen, laat staan 2500 fg voor een guild.

Heb je wel eens leren lezen? =(

edit: ik win, ezpk 1-0 lolooplop!! ofzoiets.

2500 is op zich niet niets, maar als je een aantal personen kunt vinden die bereid zijn om bij te dragen valt het best mee. Hetzelfde geldt voor die 1000. Die 'dringt het misschien nu door' was trouwens naar DemOnatOr gericht.

Quote (DemOnatOr)
Ooit er aan gedacht dat als je een guild gaat maken en je meteen een channel van het *WOW!!!* d2jsp mIRC wilt je dat ook meteen betaald? Dat je het later terug vraagt aan members in de vorm van contributie o.i.d. tja das het pakkie aan van de desbetreffende persoon die de guild maakt.

Dus jij zou een guild maken zonder je van een aantal members te voorzien? Ja, ok. Plus, je zegt het zelf, je kan het verrekenen onder de vorm van een entree kost.

Quote (DemOnatOr)
Je quote iets van mij en gaat het vervolgens over iets anders hebben? Ran out of quotes?

Ik had het inderdaad even goed onder de vorige quote kunnen plakken. Wat een wereld van verschil. En nu je het er toch over hebt, quotes zouden in jouw reply trouwens niet misstaan, maar als je natuurlijk zaken als 'niet veel voor een guild' moeilijk begrijpt, is dat natuurlijk niet raar.

Quote (DemOnatOr)
Het enigste verschil is dat je geen programma genaamt "mIRC" hoeft te downloaden (Tenminste aangezien het een life-chat is zal dat wel niet hoeven). Nou hoeveel moeite is dat nou? Dan zou je met die 1k fg die je bespaard een stel toernooien kunnen organiseren voor je members, members zullen dan het gevoel hebben dat ze "echt" in een guild zitten en er dus vervolgens niet moeilijk over doen om een mede guild-member te helpen en/of geld te betalen voor opties in de guild.

Wat voor programma gebruik je dan? Dat fg is relatief. Als je genoeg members hebt die bereid zijn om bij te dragen is het in feite niets.

Quote (Kanni)

Oh, je weet wel hoe het moet (quoten). Gelieve het dan - indien er nog een reply komt (zucht) - toe te passen.
Member
May 12 2007 02:10pm
Bij deze:

Quote (c$NNI Fri @ May 11 2007, 04:55pm)
Whine whine whine

1. Dat je een guild maakt, wil niet altijd gelijk zeggen dat je al members hebt. Dan nog, als je er gelijk 10 invite (of 10 moet hebben voor je het kan starten) kan je ook hun gewoon gratis entree geven en de rest (dus extra slots die niet standaard zijn) fg terug vragen als entree.
2. Wow, dat heeft ook echt met elkaar te maken; 'niet veel voor een guild' en quotes.
3. Wat voor programma ik gebruik? mIRC misschien? Als je het hebt over die live chat, schat.. dat is een web interface dan dus hoef je geen programma voor te hebben (Op een internet browser na ofc).
4. Je hebt denk een bril nodig, ik heb 5 quotes in men vorige reply staan.
5. Ik houd wel van zo'n nutteloze discussie smile.gif Houd je toch bezig op een forum. Laten we vooral doorgaan.

(Even voor de duidelijkheid, ga dit niet persoonlijk opvatten of ga vooral niet denken dat ik iets tegen je heb. In tegendeel, je bent een van de weinige met wie ik hier een fatsoenlijke discussie kan houden (Zij het nou over niets of over iets.))

This post was edited by DemOnatOr on May 12 2007 02:10pm
Member
Gold: 19,775.00
May 12 2007 08:34pm
Nog steeds zoek ik nog een guild.. biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll