Quote (Mac)
Quote (mac)
Canni, ik moet hierin DemOnatOr wel gelijk geven. Voor de meesten onder ons is 1000 fg voor een mIRC channel niet zo makkelijk om bij elkaar te krijgen, laat staan 2500 fg voor een guild.
Heb je wel eens leren lezen? =(
edit: ik win, ezpk 1-0 lolooplop!! ofzoiets.
2500 is op zich niet niets, maar als je een aantal personen kunt vinden die bereid zijn om bij te dragen valt het best mee. Hetzelfde geldt voor die 1000. Die 'dringt het misschien nu door' was trouwens naar DemOnatOr gericht.
Quote (DemOnatOr)
Ooit er aan gedacht dat als je een guild gaat maken en je meteen een channel van het *WOW!!!* d2jsp mIRC wilt je dat ook meteen betaald? Dat je het later terug vraagt aan members in de vorm van contributie o.i.d. tja das het pakkie aan van de desbetreffende persoon die de guild maakt.
Dus jij zou een guild maken zonder je van een aantal members te voorzien? Ja, ok. Plus, je zegt het zelf, je kan het verrekenen onder de vorm van een entree kost.
Quote (DemOnatOr)
Je quote iets van mij en gaat het vervolgens over iets anders hebben? Ran out of quotes?
Ik had het inderdaad even goed onder de vorige quote kunnen plakken. Wat een wereld van verschil. En nu je het er toch over hebt, quotes zouden in jouw reply trouwens niet misstaan, maar als je natuurlijk zaken als 'niet veel voor een guild' moeilijk begrijpt, is dat natuurlijk niet raar.
Quote (DemOnatOr)
Het enigste verschil is dat je geen programma genaamt "mIRC" hoeft te downloaden (Tenminste aangezien het een life-chat is zal dat wel niet hoeven). Nou hoeveel moeite is dat nou? Dan zou je met die 1k fg die je bespaard een stel toernooien kunnen organiseren voor je members, members zullen dan het gevoel hebben dat ze "echt" in een guild zitten en er dus vervolgens niet moeilijk over doen om een mede guild-member te helpen en/of geld te betalen voor opties in de guild.
Wat voor programma gebruik je dan? Dat fg is relatief. Als je genoeg members hebt die bereid zijn om bij te dragen is het in feite niets.
Quote (Kanni)
Misschien dringt het nu door.
Oh, je weet wel hoe het moet (quoten). Gelieve het dan - indien er nog een reply komt (zucht) - toe te passen.