d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Treinneger
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 10,649.90
May 6 2007 01:40pm
Quote (Sirchefhimself @ Sun, May 6 2007, 04:16pm)
Quote (Mischa @ Fri, May 4 2007, 08:40am)
Quote (Noob-Style. @ Fri, May 4 2007, 01:39am)
Quote (Mischa @ Thu, 3 May 2007, 22:53)
hij heb gelijk

hij heb zn standpunt

waarschijnlijk zaten die gore wijven hem met zon arrogante kankerkop aan te kijken zoals iedereen doet

ik heb respect voor deze kerel

dan ben je waarschijnlijk ook net zo een kansloos geval als die kerel.
egt wat een idioot,hij hebt geen standpunt,hij lult maar wat en ik betwijfel of die wel weet waar die het over heeft.
heb je trouwens wat tegen vrouwen mischa''wijven''//arrogante kankerkop''.

hij heb mooi wel een standpunt
hij wordt overal in de nek aangekeken en wordt overal als stront behandelt zoals hij zegt, en ik heb niets tegen vrouwen maar wel tegen vrouwen met een arrogante kanker kop met van die hoge neuzen

hoe weet jij nou weer dat dat ''wijfen'' zijn met een arroganten kanker kop? Je ziet alleen maar de treinneger flippen... Je weet niet eens wat die vrouwen zeiden.. :S

mensenkennis

je kan zo de koppen van die wijven zien

en ze gaat meteen de conducteur halen, weer een teken van zwakheid en dingen niet zlef op kunnen lossen
Member
Gold: 12.00
May 6 2007 03:15pm
Quote (Mischa @ Sun, May 6 2007, 07:40pm)

mensenkennis

je kan zo de koppen van die wijven zien

en ze gaat meteen de conducteur halen, weer een teken van zwakheid en dingen niet zlef op kunnen lossen

dus als ik een paar fotos van vrouwen stuur weet je precies wat voor mensen het zijn? Dat is wel cool, dan stuur ik even een paar foto's want sommige mensen zijn moeilijk te begrijpen
Member
Gold: 10,649.90
May 6 2007 03:39pm
ok
Banned
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 6 2007 03:43pm
Hahaha, mischa...

IK trek je oordeel in twijfel.
Member
Gold: 0.00
May 6 2007 03:48pm
Mischa is toch al weggepest om dezelfde reden dat hij hier nog steeds post. De 'in twijfel trekken'-fase is dus in zijn geval al lang voorbij.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 6 2007 04:08pm
Quote (¢?NNI @ Sun, May 6 2007, 09:48pm)
Mischa is toch al weggepest om dezelfde reden dat hij hier nog steeds post. De 'in twijfel trekken'-fase is dus in zijn geval al lang voorbij.

Voor mij nog niet =O

Wist je wel wat je mist als je niet minstens 30 cigaretten op een dag rookt?
Member
Gold: 31.00
May 7 2007 12:23am
Quote (MaartenSmit @ Sun, May 6 2007, 10:08pm)
Quote (¢?NNI @ Sun, May 6 2007, 09:48pm)

Voor mij nog niet =O

Wist je wel wat je mist als je niet minstens 30 cigaretten op een dag rookt?

Als je het wel doet:Dan mis je binnen no time al je hersencellen.
Als je het niet doet: Kan je over een week nog zeggen wat roken met mensen doet.

This post was edited by DemOnatOr on May 7 2007 12:24am
Member
Gold: 1,724.80
May 7 2007 01:05am
damn ik zie het filmpje nu pas.....

die gast heeft een paar draadjes los, maar hij is wel uber grappig...

net zoals die gast die een tijd geleden in utrecht al snuivend door de tram liep waar ik in zat en iedereen vertelde dat de joden uitgeroeid moesten worden.. heb lang niet zo erg gelachen XD
Member
Gold: 31.00
May 7 2007 02:07am
Quote (PYF_Secret @ Mon, May 7 2007, 07:05am)
damn ik zie het filmpje nu pas.....

die gast heeft een paar draadjes los, maar hij is wel uber grappig...

net zoals die gast die een tijd geleden in utrecht al snuivend door de tram liep waar ik in zat en iedereen vertelde dat de joden uitgeroeid moesten worden.. heb lang niet zo erg gelachen XD

Ja er lopen aardig wat gekke rond, ook gister weer toen ik naar breda ging met wat maten, eerst:
Een neger, i search uhhm any who english talk.. ey what you say *moppelend* motherfucka..
(Die gast dacht volgens mij dat we hem aan het uitlachen waren en uitschelden (We waren gewoon nederlands aan et praten)
Liep hij scheldend weg; Motherfucka, idiota..
Toen hij net op ons afkwam dacht ik wel van.. lekker, heb ik weer -.-'

Daarna, in breda zelf.. zit lekker op een terrasje; komt er tot 4 keer toe een gast in een fel blauw pak voorbij en zegt: Ik zou je sokken elke dag vervangen anders haal je het niet in deze maatschappij.
Ik kon er wel om lachen, maar heb et niet echt op zulk soort mensen.
Member
Gold: 100.00
May 7 2007 02:20am
Quote (¢?NNI @ Sat, May 5 2007, 01:04pm)
Ik vind sommige reacties hier toch ook triest. Zo grappig is het écht niet. Gewoon iemand die enorm overstuur is om een reden die je niet kent; en toevallig is het een allochtoon (lees: inwoner van het Koninkrijk der Nederlanden) wat natuurlijk vrij spel geeft om met cliché's en 'ga naar huis'-opmerkingen te reageren. WHMAHAHA.

toch wel grappig... als iemand over het vlaams blok belang begint, of over white power/white pride....
of als het over gabbertjes met een bomberjack & vlaggetje gaat dan sta jij altijd klaar om gelijk 100% tegengas te geven, je maakt de gene waarover het gaat belachelijk en je hebt voor alle hierboven genoemde voorbeelden al meteen je rasist/facists stempel klaar....

wel raar dat je in dit geval de rasistiche uitingen van de persoon in kwestie niet veroordeeld... sterker nog, t lijkt alsof je het voor em opneemt

dus ik begrijp het goed:

deze man is geen rasist:

dit zijn gewoon slavendrijvers joh. wordt nou eens wakker joh marokaan.
ze zijn boer, uitbuiters, fasisten, oplichters.
ik ben een surinamer ik mag zeggen wat ik wil...

en deze man is een rasist/fasist
Ik denk dat ik op het VB gestemt had als ik in belgie leefde

of....
Gewoon iemand die enorm overstuur is om een reden die je niet kent

als ik het goed begrijp... mag ik wanneer ik overstuur ben (rede onbekend) het volgende zeggen zonder dat daar wat mis mee is

t zijn gewoon fietsendieven joh. wordt nou eens wakker man
t zijn criminelen, profiteurs, verkachters, rotjong

trouwens, ik vind het filmpje niet leuk...
ik vind het schokkend en dieptriest...

This post was edited by Hellskin on May 7 2007 02:21am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll