Quote (Hellskin @ Fri, Apr 20 2007, 10:31am)
Quote (DemOnatOr @ Fri, Apr 20 2007, 06:32am)
Vroeger ging ik niet zo vaak uit, en dronk ook niet vaak bier ofzo. Toen ik 17 was ging ik dan voor de 2de keer uit naar een café laat maar zeggen.. beetje dronken geworden (Zeg maar, heel erg dronken).. en voor ik het wist lag ik bij zo'n meid in bed :/ Het enigste wat ik weet is in het café dat ze zei dat haar ouders niet thuis waren en omdat ik zo ver heen was dat ik wel bij haar kon slapen. Sindsdien nooit meer een vluggertje gehad, kwacht dan liever op een vaste vriendin.. (Tenzij ik een geil ding tegen kom tijdens uitgaan ^^) Was trouwens minder chaotisch dan ik had verwacht, ze wist wat ze moest doen. Één van de dingen die ik me nog herinner.. (een pijnlijk moment) is dat ik in men dronkenheid heb gevraagd:"Nou.. waar wil je em in?"
kom jij nooit "geile dingen" tegen tijdens het uitgaan dan

dan doe je volgensmij toch iets niet goed

"Nou.. waar wil je em in?"
Geweldig, geef me dr adress is

Ja die kom ik wel tegen, maar het is niet gegarandeert dat die gelijk het bed induiken nadat je er een babbeltje mee heb gemaakt

Even dat je het weet, zo'n vraag zou ik dus niet stellen als ik nuchter was/ben. ^^ Het adres blijft geheim.. Ook al ben je jarig, dat ga ik je niet cadeau geven
This post was edited by DemOnatOr on Apr 20 2007 06:49am