Quote (Wuben[NM] @ Tue, Apr 3 2007, 11:43am)
Quote (Sirchefhimself @ Tue, Apr 3 2007, 06:56am)
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Mar 31 2007, 08:26am)
Je leert de krant lezen op school.
dat is wel belangerijk inderdaad
Niet dan?
ik heb bij mij op school nog nooit de krant gelezen, alleen die bullshit horoscoop uit de metro
Quote (PYF_Secret @ Tue, Apr 3 2007, 07:08am)
Quote (Sirchefhimself @ Fri, 30 Mar 2007, 13:28)
70% van de tijd op school is nutteloos..
waarom denk je dat ik 70% verzuim heb staan op school?

ik heb ook een schijthekel aan de manier van lesgeven bij mij op school:
- in de lessen word een kort inleidend verhaaltje gehouden, waarna je aan je lot overgelaten word om alles zelf uit te zoeken.
- voor mensen die sturing nodig hebben is er geen enkele mogelijkheid om die te krijgen, tenzij je in je priveleven de goede mensen kent. de enige echte kennis die ik opdoe is niet op school, maar op de woensdag avond in de bijlessen die de vader van een vriend mij geeft.
- als je een leraar iets vraagt zegtie: kijk maar in je boek op die en die bladzijde. (dit is in ongeveer 60% van de gevallen zo)
- de lessen houden niet veel meer in: na een kwartier kun je in het open leercentrum aan de slag met je opdrachten (waar een minimale uitleg over gegeven is)
- er zijn geen momenten waar de gemaakte opdrachten door de leraar worden bekeken en de antwoorden doorgenomen worden als ze fout zijn.
- als je veel verzuim hebt staan en de projecten waar je aan meedoet niet lukken door afwezigheid van je andere projectleden is er alleen een leraar die zegt: "zo gaat het niet goed he?" en verder word er niets gedaan.
ik ging met plezier naar deze opleiding (MBO werktuigbouwkunde bol4) maar ik heb het idee dat ik beter vuilnisman had kunnen worden.
Je leert meer in je echte leven dan zon opleiding. het gaat alleen om een papiertje dat je kan laten zien..
Quote (¢?NNI @ Tue, Apr 3 2007, 10:00am)
Ik neem aan dat je weer eens 'over mijn post heen las'? Jammer, zo kan ik je toch niet serieus nemen?
Ik had er niks aan toe te voegen