d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Sluiten Van Topics
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4.33
Mar 30 2007 12:19pm
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 30 Mar 2007, 07:31)
Quote (feargod @ Thu, 29 Mar 2007, 20:21)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 Mar 2007, 21:12)
Ok, dus vanaf nu ga ik topics maken waarin alleen mensen mogen posten die ik permissie geef. Of komt de democratie dan in het geding?

Dat is natuurlijk onzin want zoiets loopt toch alleen maar uit op spam.

Als met alleen mensen die jij uitkiest wilt "discusieren" kan dat ook heel goed via PM.

Dennis, als jij nou iedereen warnt / suspent / post removed van mensen die niet serieus ingaan op topics. En dat wij dan wel aangeven DAT er serieus moet worden ingegaan op topics. Want nu heb je er alleen Wuben mee. Hij vond dat een interessante topic, maar het is voor hem vergalt door wat lowposters die reageren met 'Walgelijk'.
Als dat soort posts komen in een serieus bedoelde topic kan jij (of andere mod) hem/haar warnen ofzo?

Inderdaad, als je 'serieus onderwerp' post in je topic mag er voor mijn part gewarned tot zelfs gesuspend worden. Maar er zijn ook ander soort topics waarin het om andere dingen gaat zoals huisdieren en dergelijke, hier moet er lichter gereageerd worden.

Ook mensen die voor het eerst op het dutch forum posten en deze regel verbreken zouden enkel een PM moeten krijgen bij eerste overtreding.

Quote (muizenscheet @ Fri, 30 Mar 2007, 19:06)
Quote (Toasts @ Fri, 30 Mar 2007, 00:12)
Quote (muizenscheet @ Fri, 30 Mar 2007, 02:27)
een nieuwe dutchhooligan?

Wie bedoel je dan vraag ik me af.

de eigenaar van dit topic? biggrin.gif

Dutchhooligan zoekt e-fame, en hij post een beetje achterlijker.

This post was edited by Toasts on Mar 30 2007 12:21pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll