Quote (Ov2rkill @ 28 Dec 2012 22:14)
Fulltime werken en studeren is makkelijk zonder vriendin, maar nu met vriendin mis ik de tijd met haar, en met mijn vrienden in het algemeen.
Voor mij is leven als een koning: kunnen werken, iets betekenen op mijn werk, en tijd doorbrengen met mijn dierbaren.
daarnaast me ook nog bezighouden met triathlon, bijstuderen (zou nog als vrije student willen ronddwalen in lessen gaande van gezondheidsmanagment tot psychopedagogische vakken), talen bijleren, instrumenten leren spelen, en een gevechtssport (dit alles op zijn tijd natuurlijk), maar nu moet ik al deze 'daarnaast' activiteiten vrijwel volledig laten vallen voor school/werk en tijd die ik met plezier vrijmaak voor de vriendin.
dusja, nog enkele jaren, op financieel vlak lukt het wel aardig

Het samenwonen met mijn vriendin heeft er juist voor gezorgd dat ik die rustige basis had die mij in staat stelde om een goede balans tussen fulltime werk, parttime studie en vechtsport op wedstrijd niveau te kunnen combineren.
Mijn vrienden zie ik veel te weinig maar soms is dat maar goed ook, kan ik mij focussen op het goeden zonder in het slechte te vervallen

Quote (Lzaisgoed @ 15 Feb 2013 21:57)
ik noem het liever nachtappotheker
Ik ken het wereldje, ben er nooit erg gelukkig van geworden.
R U gettin high on your own supply?
This post was edited by Hellskin on Feb 16 2013 04:17am