ok,,
het was dus donderdag. School was fucken gay. ik en huisgenoot R beetje pilzen terwijl huisgenoot R2 door chick S oraal bevredigd werd op zijn kamer onder het genot van de film the hunger games. R2 zou ook mee gaan maar hij zou later langs komen want hij was bezig..
Chick F en M zouden nog langskomen maar hun phone was leeg. dus ik en R na 7 bier de man naar de stad (7 bier is lam. geen discussie over mogelijk!) ik woon nu trouwens naast de bios, dus wij pinnen bij de bios, fietst per toeval F + M achterop, langs. dus wij yooooo kusjes etc, met zijn 4 door naar de stad. beetje in millertime krijg ik van de barman plots 2 gratis shotjes..? (is een gay barman hehehehe) misschien omdat ik vanavond mn baard helemaal glad had geschoren ipv mn 3 daagsbaardje.. dusja wij bezopen, chick M nog nooit eerder gezien maar ze is best nice.. dus wat drankjes en dansen daarna naar de walk, daar bestel ik bier bij mn barchick, oud scharrel van me, hehehehhe, krijg ik 2 gratis flugel bij mn bier.. lol wij dus vetcool die zware drank naar binnen werken.. en de rest van de avond heb ik nog bier voor persooneels prijs van der gekregen. lieve chick. maar meer niet lololol. maarja, goedkoop bier, dus wij alleeen maar drinken. rond kwart voor 4 straal bezopen, chick F lag al te bangen met een kerel ergens met lege telefoon. facken slet is het.. maat R stond heel de tijd te zoenen met een scharrel van hem maar die scharrel was ook weer weg. dus ik en maat R en chick M zijn onze jassen gaan halen en naar huis gegaan. Onderweg komen we maat W nog tegen, (w is zwaar cokejunk, en homosexueel) en hij gaat met maat B nog afterpartyen in ons nieuw appartement. maat R wil ineens ketamine doen, R neemt 2 sleutelpunten en ligt hem te spacen. Terwijl W en B even weg zijn pak ik M op haar mond voor R zijn neus hehehehe hij wist er niks meer van.. tot w en b weer terugkwamen. 5 minuten later heeft R btw een uur lang naakt op de toilet pot gezeten en de wasbak volgekotst.
Uiteindelijk iedereen (behalve ikzelf natuurlijk) aan de ket, zelfs chick m.. maarja ze nam maar klein beetje dus merkte niet veel ofzo.. pakt W onze spiegel van de muur en legt die op tafel om zijn coke goed mee te leggen lol, 5 euro biljetje en hij en bram alles opmaken.. belt hij MO komt er coke aan de deur..? haah dus hun weer aan de gang, bieden ze het aan, zegt die chick, die nooit wat doet ja wil ik ook proberen! dus chick na ket, ook coke. al de coke weer op, zegt W ik heb zin in een joint. zegt chick, yo hier heb je hash vloei en een tipje, W draait joint en hij en chick roken hem op. vieze junks allemaal. vind die coketypetjes allemaal maar minder.. maarja, ik en M gaan naar mn bed, W en B blijven op de bank slapen (beter hebben ze geen vieze vuistseks gehad oid..).. maarja chick in bed. ik had super opvallende boner door mn boxer.. dus wij wat zoenen
beetje met mn hand in der shirt ga ik richting der string zegt ze weltrusten he. godverdomme! Volgende morgen word ik door 3 mensen gebeld over chick F en waar ze is en die stond om 13 uur voor de deur voor haar jas en is daarna weer weg gegaan.
ouwe dit verhaal was waarschijnlijk een stuk beter wanneer ik het dronke getypt had op dezelfde nacht.
This post was edited by OrionPax on Oct 12 2012 08:10pm