d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Low Post Vooroordelen > GODVERD?!!!?!
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 116.00
Feb 18 2007 11:57am
Quote (Phreako @ Sun, Feb 18 2007, 07:56pm)
Quote (¢?NNI @ Sun, Feb 18 2007, 05:53pm)
Cool. Timo terug zou een stap in de goede richting zijn.

On topic: de topicmaker is een kleuter.

/wave!

Overigens zal 't hoogstwaarschijnlijk niet lang duren voordat ik weer weg ben, tenzij Paul nu doorheeft dat ik er niet op uit ben z'n forum vol te spammen.

Ps. Lol @ wijlen yoghurt. Was er trouwens niet ook zo'n andere gast die jullie niet geheel mochten? Jamie ofzo tongue.gif

OHHHHHHH JAMIEROGAN!!!! Dat waren nog eens tijden! Die heeft voor extreem veel vermaak gezorgd moet ik zeggen. Echt een volhoudertje.
Banned
Gold: 0.00
Feb 18 2007 11:59am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Feb 18 2007, 05:57pm)

/wave!

Overigens zal 't hoogstwaarschijnlijk niet lang duren voordat ik weer weg ben, tenzij Paul nu doorheeft dat ik er niet op uit ben z'n forum vol te spammen.

Ps. Lol @ wijlen yoghurt. Was er trouwens niet ook zo'n andere gast die jullie niet geheel mochten? Jamie ofzo tongue.gif

OHHHHHHH JAMIEROGAN!!!! Dat waren nog eens tijden! Die heeft voor extreem veel vermaak gezorgd moet ik zeggen. Echt een volhoudertje.

Haha. Good ol' times he. Gkorp hield het ook aardig vol trouwens, ik vraag me nog steeds af of hij nou speelde dat hij zo was of dat hij echt zo was ohmy.gif
Member
Feb 18 2007 11:59am
Jamierogan! Was dat niet zijn accountnaam? Heb er verder niets met te maken.

Zou Paul er nog zo'n probleem van maken dat jij af en toe op zijn forum post? :C

ED/ te traag!

This post was edited by ¢?NNI on Feb 18 2007 12:00pm
Banned
Feb 18 2007 12:00pm
Quote (¢?NNI @ Sun, Feb 18 2007, 05:59pm)
Jamierogan! Was dat niet zijn accountnaam? Heb er verder niets met te maken.

Zou Paul er nog zo'n probleem van maken dat jij af en toe op zijn forum post? :C

Vraag het me af. Vorige paar keer werd ik na plusminus een dag eraf gegooid. Nja, ik zie het wel gebeuren neem ik aan.
Member
Feb 18 2007 12:03pm
Da's flauw. Maar is er geen manier waarop hij je niet kan "detecteren"? Ik ken zelf echt niks van die IP-shit.
Member
Feb 18 2007 12:03pm
Quote (Phreako @ Sun, Feb 18 2007, 07:59pm)

/wave!

Haha. Good ol' times he. Gkorp hield het ook aardig vol trouwens, ik vraag me nog steeds af of hij nou speelde dat hij zo was of dat hij echt zo was ohmy.gif

Mja met Jamierogan (inderdaad Kanniball]gws, dat was ook de tijd dat je bij nl-joeri in een clan zat en we hem pesten) is het allemaal begonnen, ik weet niet eens meer waarom, dat is iets wat Han nog wel weet.

edit: Paul heeft een Timo detector!

edit2: herinner je je mortarion nog?

edit3: zat wolfboy daar niet ook bij?

This post was edited by sK_Kabouter on Feb 18 2007 12:06pm
Member
Feb 18 2007 12:05pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 18 Feb 2007, 19:03)
Mja met Jamierogan (inderdaad  Kanniball]gws, dat was ook de tijd dat je bij nl-joeri in een clan zat en we hem pesten) is het allemaal begonnen, ik weet niet eens meer waarom, dat is iets wat Han nog wel weet.

sad.gif((((

Het gwstopic in de bf was wel mooi though.
Banned
Feb 18 2007 12:06pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Feb 18 2007, 06:03pm)
Quote (Phreako @ Sun, Feb 18 2007, 07:59pm)

/wave!

Mja met Jamierogan (inderdaad Kanniball]gws, dat was ook de tijd dat je bij nl-joeri in een clan zat en we hem pesten) is het allemaal begonnen, ik weet niet eens meer waarom, dat is iets wat Han nog wel weet.

edit: Paul heeft een Timo detector!

Haha! En wolfboy. We chear us accs biggrin.gif

Oh, en ja, ik kan wel via een proxy hierop gaan zitten maar dat vind ik ook zo saai. Ik word uiteindelijk toch wel 'gepakt', dan liever snel. En als hij besluit om me er toch niet af te gooien is het alleen maar beter als ik niet op een proxy zit. Een proxy is btw een alternatieve internetconnectie zegmaar, je connect via een ander IP als ik het goed heb. Meestal ziet Paul daar zo doorheen though. Kan me nog iets herinneren over iemand (Herugurth geloof ik) die iets gedaan zou hebben met een proxy, maar dat had Paul gezien.

Edit: Was mortarion die met die.. sig?

Edit2 @ Edit3: Dat post ik net!

This post was edited by Phreako on Feb 18 2007 12:07pm
Member
Feb 18 2007 12:10pm
Quote (Phreako @ Sun, Feb 18 2007, 08:06pm)

Oh, en ja, ik kan wel via een proxy hierop gaan zitten maar dat vind ik ook zo saai. Ik word uiteindelijk toch wel 'gepakt', dan liever snel. En als hij besluit om me er toch niet af te gooien is het alleen maar beter als ik niet op een proxy zit. Een proxy is btw een alternatieve internetconnectie zegmaar, je connect via een ander IP als ik het goed heb. Meestal ziet Paul daar zo doorheen though. Kan me nog iets herinneren over iemand (Herugurth geloof ik) die iets gedaan zou hebben met een proxy, maar dat had Paul gezien.

Die zin is legendarisch geworden!

Met die sig? Mortarion was geloof ik de oprichter ofzo. In de tijd dachten we dat iedereen in Gws behalve hij idoten waren.

5 Members: sK_Kabouter, NL-JOERI, Phreako, Ov2rkill, ¢?NNI smile.gif

This post was edited by sK_Kabouter on Feb 18 2007 12:12pm
Banned
Feb 18 2007 12:12pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Feb 18 2007, 06:10pm)
Quote (Phreako @ Sun, Feb 18 2007, 08:06pm)

Die zin is legendarisch geworden!

Met die sig? Mortarion was geloof ik de oprichter ofzo. In de tijd dachten we dat iedereen in Gws behalve hij idoten waren.

Oh, kan wel. Die ken ik dan niet meer. Er was ook een gws'er die 'pro sigs kon maken' tongue.gif. Hij had stunt z'n sig gemaakt (een plaatje van een motor met een tekst erbij) en dat soort dingen. Ik herinner me nog dat ik ruzie had met die stunt, vanwege z'n Engels enzo. Haha.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll