Quote (Xepo @ Sat, 17 Feb 2007, 13:12)
Meh, volgens mij is het eind dan zoek. Colombia and the like here we come.
Ik dacht trouwens dat we dit jaar geld over hadden?
geld over? ^^ da zijn verkiezingspraatjes.. kweet niet precies hoe hoog onze staatsschuld is.. da zou ik op moete zoeke.. maar 10talle miljarden, zoniet meer.. kabinetten balkenende hebben iig wel goed hun best gedaan om de schulden een beetje af te lossen, hopelijk gaan ze op de zelfde manier door als ze de laatste jaren hebben gedaan, dan krijgen we er over 4-5 jaar allemaal heel veel profijt van. totdat er weer een links kabinet komt dat weer schulden gaat maken, omdat dat 'DE' oplossing is voor een laagconjunctuur (braintwist ><).
maar goed. op dit moment is het zo dat je drugs mag verhandelen met vergunning. je mag het alleen niet telen en vervoeren. dus dat is eigenlijk al scheef. mocht het gelegaliseerd worden, dan zal de overheid hier zeker op vooruit gaan. Het grootste gevaar schuilt in de straatdealertjes die slechte kwaliteit verkopen, die moeten ze streng aanpakken, om belastingontduiking te voorkomen. ALS dit allemaal werkt slaat de overheid er een mooie cent uit, maar ja, dan komen de anti-drugs activisten om de hoek kijken over hoe on-ethisch dat allemaal wel niet is..
kortom, een gebed zonder eind :S