ik had hem gewoooon gedownload.
maar
commedy central is poep geworden.
ik weet het zeker.
geen 70 show meer. alleen nog maar KUT UT KTUT KUTKTU TKUTK KLOTE TERING KUT dharma and graig, friends, maried with children en meer van die TERING onzin. word er zo boos van. ik ga nu een mail sturen naar commedy central om het uit te leggen
Hoi,
Wat is er gebeurd met de oude commedy central!? Altijd wanneer ik er nu naar zap gaat het over een of andere oude serie van vroeger (dharma and graig, friends, married with children). Of een of andere nieuwe serie waar ik nog nooit van gehoord heb die dan maar matig is... Ik vind dit zo jammer. Vroeger kon je altijd lachen wanneer je naar commedy central zapte. ALTIJD was er 70 show, simpsons, south park of iets anders wat ook wel leuk is. Het lijkt er nu op alsof de leuke series alleen nog maar tussen 6 en 9 komen? Is dit gedaan omdat er tijdens deze tijden meer geld verdient kan worden aan reclames!? Ik zou graag willen weten of dat het zo blijft of niet. Verliezen jullie nu ook geen klanten meer? Wanneer ik het met mijn vrienden heb over een show van commedy central zeggen hun ook al snel dat de zender zijn mooiste tijd gehad heeft. Ik hoop dat het weer leuk wordt om naar uw zender te kijken!
Met vriendelijke groet,
SHADOWSTRIKAHH
zo.
DAT ZAL ZE LEREN GODVER