Quote (Myatuse @ Mar 24 2011 11:24pm)
Ik kan het plaatje niet zien, hij laad op de een of andere manier niet, maar hey dat is lang geleden eduard, ik heb nog screenies van vroeger joh ^^, dat je deed anni hunten met ene Lomb, miss herrinner je het nog? En je had een bowa PvP-Legacy, ^^ + Chanter en hdin loaded... Hoe lang is dit geleden?
En hellskin zie ik mooi meelezen ken ik ook nog van vroeger.. Hmm Shockdoc.. en Swirls of iets? Orb sorc en Smiter ^^ Praat miss wel over 4-6 jaar terug ^^ ( Mij foto is een troll obv.)
Maar wel leuk mooie reactie hoor :),
oja godver je zat in me friendlist....... maar de foto is nep dus?
maar was nice toch hahahaha lekker een bowzon met uber damage met jah'd windforce en veel psn charms en al die shit en dan de lvl 56 precast enchant van melee sorc in town op loader en de fanatism van smiter op andere loader en de barb voor bo er ook bij hahaha
suuuper handig allemaal
en lomb was geniaal jonge gekke belg was dat, verhalen had hij dat hij ging vechten met zij pa en shit hahaa
pff die auradin was zo'n fail. maar toen had ik ook veel fg, al me chars gemaakt en toen vond ik het gewoon inneens saai... toen al die shit verkocht, 6k over en dat is gewoon opgegaan aan onzin en raffle en donations
ben nu echt naar bed.. morgen weer heel de dag leren voor gay havo.. moet diplomaaa..
This post was edited by shadowstriker89 on Mar 24 2011 05:45pm