d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Roken / Blowen > tja, wat hier van te zeggen ?
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 89.00
Nov 21 2006 12:04pm
Quote (CursedWater @ Tue, 21 Nov 2006, 14:44)
Quote (Doggy-Style @ Tue, Nov 21 2006, 01:53pm)
Quote (kanni)

Erg moeilijk. Koop weed, koop een cake, steek wat weed in de cake en warm die op.
Gast, koop ze gewoon kant en klaar in de shop.

Haha, zulke brownies zullen wel lekker smaken ^^

Noob-style, ze zijn wel degelijk gebaseerd op iets relevants. Hier is het:

Wat voor persoonlijke redenen hij ook heeft, het is niet genoeg, NOOIT genoeg, om je leven naar de klote te helpen door wat voor drugs dan ook

lol je leve gaat niet naar de klote door zo nu en dan iets et gebruike, weet ook niet waar je dat vandaan haalt.
Member
Gold: 326.73
Nov 21 2006 12:36pm
Quote (DutchHooligan @ Sat, 18 Nov 2006, 01:43)
leek me best een leuk onderwerp, heb het nog niet gezien.

mensen wel is geblowt?

rook je?

- Doet niet aan drugs
- Nee rookt ook niet.

Hmm HardCore gastje die niet aan drugs doet of rookt tongue.gif Dat ken niet ...

Maarjah :

Ik ROOK niet wel is geprobeert toen op internaat zat vond niks 1trekje en DAMN WAT IS DAT SMERIG
Ik BLOW ook niet nooit geprobeert op internaat deed ik is een keertje alsof maar nooit 1tje aan me lippen gehad icon_pointl.gif Dus ken het gevoel van Stoned niet

Stoor me er wel aan rokers :

In de pauze op het werk

Na elke uur 5/10 min Rook pauze icon_pointl.gif werkgever als die het ziet word die pist toch doe ze het ,vind onzin steeds puaze voor roken

-

Ik persoonlijk zie roken als een zwakte ... Net als drugs of Alchohol

Ben tegen drugs Omdat ,me moeders Ex een dealer was (maby nog is zie hem nooit meer gelukig) ... 2 mensen in zijn kring eraan zien overlijden ...

Das een beetje mijn reden

Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 21 2006 12:48pm
Quote (Noob-Style. @ Tue, 21 Nov 2006, 20:04)
Quote (kanni)

Erg moeilijk. Koop weed, koop een cake, steek wat weed in de cake en warm die op.

Wat voor persoonlijke redenen hij ook heeft, het is niet genoeg, NOOIT genoeg, om je leven naar de klote te helpen door wat voor drugs dan ook

lol je leve gaat niet naar de klote door zo nu en dan iets et gebruike, weet ook niet waar je dat vandaan haalt.

als je er nooit aan begonnen was zou je het nooit gemist hebben.. tog? had je een hoop geld uitgespaard imo.. en egt goed voor je gezondheid kan het ook niet zijn
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 21 2006 06:12pm
Quote (edujackass @ Tue, 21 Nov 2006, 20:48)
Quote (Noob-Style. @ Tue, 21 Nov 2006, 20:04)
Quote (kanni)

als je er nooit aan begonnen was zou je het nooit gemist hebben.. tog? had je een hoop geld uitgespaard imo.. en egt goed voor je gezondheid kan het ook niet zijn

wel daar heb je voor een stuk gelijk ... zeker ivm met het geld uitsparen en je gezondheid! Je geeft er inderdaad wel veel geld aan uit, want stel een pakje per dag is 4 euro per dag...
Gezond is het zeker ook niet ga we ook niet beweren daarom ook de komst van longfoto's van rokers op de verpakkingen.
Alleen de roker zelf weet die dingen ook wel, maar het is een keuze die je maakt. Ofwel rook je, ofwel niet het is niet een of ander supergenotsmiddel.
Zelf rook ik ook en ik vind dat op een dag mij maar een 3-5tal sigaretten me echt smaken, de rest die tussendoor gerookt word is gewoon puur uit verveling of verslaving sad.gif
Member
Gold: 31.00
Nov 22 2006 03:55am
Nog nooit gerookt, zeker weten niet van plan
Nog nooit drugs gebruikt op alcohol (ook niet overdreven veel), nooit van plan veel meer te gaan doen als dat.. smile.gif

Ook ben ik van mening dat meer mensen roken om er bij te horen en nu dus niet meer kunnen stoppen dan dat mensen het lekker vinden,, het zelfde geld voor drugs in de vorm van wiet etc
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 24 2006 02:30pm
Quote (Noob-Style. @ Tue, Nov 21 2006, 06:04pm)
Quote (kanni)

Grappig dat je het afwuifeld met een "lol". Want je neemt overduidelijk je leven en je gezondheid dus niet serieus, of wel?
Member
Nov 24 2006 07:37pm
Het hangt er allemaal af van hoe je "naar de klote gaan" interpreteerd.
Member
Gold: 89.00
Nov 25 2006 05:13am
Quote (CursedWater @ Fri, 24 Nov 2006, 20:30)
Quote (Noob-Style. @ Tue, Nov 21 2006, 06:04pm)
Quote (kanni)

Grappig dat je het afwuifeld met een "lol". Want je neemt overduidelijk je leven en je gezondheid dus niet serieus, of wel?

nee ik vind et geniaal dat jullie met argument smijten die niks zeggen,en ik neem mn gezondheid eigenlijk best wel serieus,ik ken niet veel mensen die zonder moeite 2 stuks fruit ete ,eig nooit snacke ,geen snoep ete en amper koek,avond ete altijd geen gezeik op ete. als iemand met regelmaat een snackbar bezoekt zeg ik ook neit tege hem dat zn gezondheid em niet interesseert dus ik vat dat gedeelte niet helemaal van je. ik heb et idee dat je die lol verkeerd opvatte maarja.
Member
Gold: 6.00
Nov 25 2006 06:21am
Quote (¢?NNI @ Sun, Nov 19 2006, 11:33pm)
Quote (WeedNator @ Sun, 19 Nov 2006, 23:06)
ik rook en ik blow

Jij vind het blijkbaar ook heel belangrijk dat iedereen op het forum dat weet? Waarom is dat zo?

huh ?
waar gaat t topic dan over :S ?
ik vind af en toe een blowtje niet erg maar alles andere zuigt xtc sos enzow :S
Member
Nov 25 2006 07:15am
Quote (WeedNator @ Sat, 25 Nov 2006, 13:21)
Quote (¢?NNI @ Sun, Nov 19 2006, 11:33pm)
Quote (WeedNator @ Sun, 19 Nov 2006, 23:06)
ik rook en ik blow

Jij vind het blijkbaar ook heel belangrijk dat iedereen op het forum dat weet? Waarom is dat zo?

huh ?
waar gaat t topic dan over :S ?
ik vind af en toe een blowtje niet erg maar alles andere zuigt xtc sos enzow :S

Ik heb het over je accountnaam en je signature, zoals ik eerder al gezegd heb. Herhaling, herhaling.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll