Quote (PYF_Secret @ Thu, 16 Nov 2006, 19:44)
ik heb het 1,5 jaar gespeeld, zon 8-15 uur per dag, maar ik moest gedwongen afkicken, ze namen mijn pc mee en ik ben hem 4 maanden kwijt geweest, en nu speel ik heel af en toe, maar ik ben laatst gruwelijk geript, van al mijn acc's alle dure dingen (en zelfs minder dure dingen) afgejat, nu heb ik alleen maar een kuthammerdin mer als enige goeie item eni, maar ik ga weer spelen als ik goed internet heb, want diablo is en blijft 1 van de beste spellen tot nu toe voor mij.....
ik vind alleen dat blizzie op moet schieten met het maken van d3, want dat wordt echt vet, d2 is al te oud

- ik speel geen diablo 2 meer
- d2 is oud, blizzard hoeft niet persee een derde deel te maken, ze verdienen genoeg aan wow.
- ga zelf met tijd mee, en koop een nieuw spel?
Wist je dat ze aan WoW echt niet veel verdiend hebben en het de eerste weet ik hoeveel maanden met dik verlies hebben gedraait.. alle winst uit D2 ging naar WoW om het verlies ervan een beetje in balans te houden..
En waarom zouden mensen met de tijd mee moeten gaan als D2 nog steeds als een van de beste spellen ter wereld wordt beschouwd?