Quote (Hellskin @ Mon, 13 Nov 2006, 16:46)
Lijst Fortuyn? Ah. Rascistische voorstellen in de aard van "aanpassen of terugkeren", neem ik aan?
daar is niks rasistisch aan, er wordt totaal geen onderscheid gemaakt in ras/kleur/geloof...
ik word moe van al die mensen die bij alles waar zij het niet mee eens zijn gaan roepen dat het discriminatie of rasisme is...
ga lekker ergens anders para lopen doen.
Quote (¢?NNI @ Mon, Nov 13 2006, 01:43pm)
Quote (Wuben[NM)
,Thu, 9 Nov 2006, 03:54]Canni, wij hebben geen racistische partijen in Nederland. Goed, Nieuw Rechts misschien, maar die worden toch niet serieus genomen.
In België officieel ook niet. Vlaams Blok is er in 2004 dan ook voor veroordeelt. Maar dat zegt natuurlijk niets. In Nederland is extreem-rechts sinds de dood van Fortuyn blijkbaar in elkaar gestort. Wel spijtig dat het op die manier moest.
grappenmaker, pim fortuyn is nieteens extreem rechts... dat is gewoon rechts...
en rechts leeft nogsteeds hoor... wees maar niet bang.
z'nbeetje alle partijen hebben kleine of grote delen overgenomen van de fortuyn revolutie..
Ik zal hier op ingaan in mijn Vlaams Belang-topic dat één van de dagen volgt. Denk intussen nog eens na over wat je hier schreef, dierbare hardcore Hollander. Ik geef je een herkansing. Alvast succes.
Edit: deze reply had ik gemist.
Quote (Incompetence @ Mon, 13 Nov 2006, 16:16)
Kanni, hoe was Pim Fortuyn volgens jou een rascist? Of beter; wat is volgens jou een rascist?
Waar zeg ik dat Fortuyn een racist is? Op die tweede vraag zal ik in het VB-topic beantwoorden.
This post was edited by ¢?NNI on Nov 13 2006 11:02am