d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ha! Wat Is Jou Favoriete Eten? > mijne is ......
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,300.00
Nov 2 2006 08:10pm
zuurkool !
Member
Gold: 1.00
Nov 2 2006 08:18pm
Kip madras all the way, goulash ook lekker met rijst.

en natuurlijk Boerenkool
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Nov 3 2006 12:08am
Quote (Ov2rkill @ Thu, 2 Nov 2006, 23:34)
Dus waarom zou je het niet doen?.

Omdat hij het misschien vies vind?
Member
Gold: 12,649.00
Nov 3 2006 01:44am
Ik ben niet zo strikt met eten, veel dingen die ik lekker vind:
*Pannenkoeken met spek en kaas.
*Stamppot spruitjes met spekjes en rookworst uit de oven.
*Pizza.
*Chinees.
*Aard-groe-vleesch.
*Lasagne.
*Spagettie.
*Goeie tosti.
*Chicken tonight-achtige dingen.
*BBQ.
Zeer brede keuze dus wink.gif
Member
Gold: 0.31
Nov 3 2006 05:57am
Quote (wolfboy @ Fri, Nov 3 2006, 07:08am)

Wie lust nu totaal géén groenten? :/
Btw je kan dingen echt wel leren eten, waarschijnlijk heeft hij meer dan de helft van de dingen die hij zogezegd niet lust gewoon nog nooit gegeten, maar ja wie ben ik om te oordelen over iemand zijn smaak...
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Nov 3 2006 06:06am
Quote (Ov2rkill @ Fri, Nov 3 2006, 12:57pm)
Quote (wolfboy @ Fri, Nov 3 2006, 07:08am)

Wie lust nu totaal géén groenten? :/
Btw je kan dingen echt wel leren eten, waarschijnlijk heeft hij meer dan de helft van de dingen die hij zogezegd niet lust gewoon nog nooit gegeten, maar ja wie ben ik om te oordelen over iemand zijn smaak...

nouja om eerlijk te zijn ben ik ook niet dol op groente tongue.gif dat wil zeggen ik zal het nooit uit mezelf klaarmaken, maar ik zal het ook niet laten staan wink.gif

en wat favoriete eten betreft, dat is toch wel chinees denk wink.gif we hebben zo'n goeie chinees bij ons in de buurt, jummie tongue.gif

Member
Gold: 14,931.00
Nov 3 2006 07:04am
Quote (JurK. @ Thu, Nov 2 2006, 11:20pm)
Quote (Ov2rkill @ Thu, 2 Nov 2006, 23:02)
Quote (tenshinhan @ Thu, Nov 2 2006, 10:10pm)
Mijn = :

Zo veel mogelijk VLEES !!'
+GEEN groente
+Met aardappels
+En Natuurlijk een GROTE GLAS ( FLES 2L )COLA

-------------------------------------------------------
Diabetes waiting to happen.

Probeer maar eens een iets uitgebreider dieet ipv van een dieet van een door op suiker gedreven pseudo-carnivoor.

onzin, anders dan gezegd wordt, is groente niet NODIG. ja, het is wel goed en gemakkelijk als je het wel gewoon eet, maar je hebt het niet nodig.

de stelling dat je vant veel vlees & aardappelen dik wordt slaat nergens op, tis net als (ja hier komt ie kanni, klim er maar eens lkkr in) alle buitenlanders zijn crimineel.

ff highlighten wat ik het meest storende vondt en wat wel een aanleiding geeft tot dik worden en diabetes.
+En Natuurlijk een GROTE GLAS ( FLES 2L )COLA

Jij gaat me nu toch niet zeggen dat dat gezond is? Ik probeer die jongen gewoon een iets gezondere levenstijl aan te raden, sorry daarvoor. Zucht, zonder vlees of zonder aardappel kan je ook leven, dat heb ik totaal niet gezegd. We hebben de mogelijkheid om vlees, aardappelen én groenten te eten, en dit zorgt voor een gezonder lichaam. Dus waarom zou je het niet doen?.

het enige wat hier verkeerd aan is is wanneer het cola light is je te veel aspartaan binnenkrijgt waardoor de kans op kanker wordt verhoogd. In gewone cola zit alleen veel suiker en dat heb je weer nodig voor je spieren.

over groenten, de vitaminen in groenten zijn ook te krijgen in tabletvorm, maar de meeste vitaminen uit groente zitten ook in fruit. op enkele uitzonderingen na, vandaar de pillen als je groente ECHT niet wegkrijgt.

Quote (¢?NNI @ Thu, 2 Nov 2006, 23:36)
Je opmerking over mij slaagde natuurlijk weer nergens op.

oh dit is een lekkertje, tis SLOEG op, niet slaagde op

en ja hij sloeg wel ergens op spammertje wink.gif
Member
Gold: 6,237.00
Nov 3 2006 07:54am
ben vegetarisch dus geen vlees voor mij tongue.gif

wat ik lekker vind:

pannekoeken, pizza, gebakken aardappels, aardappel anders biggrin.gif
Member
Gold: 0.31
Nov 3 2006 08:08am
Quote (JurK. @ Fri, Nov 3 2006, 02:04pm)
het enige wat hier verkeerd aan is is wanneer het cola light is je te veel aspartaan binnenkrijgt waardoor de kans op kanker wordt verhoogd. In gewone cola zit alleen veel suiker en dat heb je weer nodig voor je spieren.
Ten eerste, het is aspartaam, zorg dat je zelf je woorden goed schrijft alvorens iemand zijn grammatica af te breken. Dan eens even over de cola :
Het 'enigste' wat je van cola light krijgt is een verhoogde kans op kanker... het enigste, inderdaad als het dat maar is. En in gewone cola zit veel teveel, maar echt té veel suikers om alleen naar je spieren te gaan, misschien als je aan topsport doe, wat ik ten zeerste betwijfel bij deze jongeman in kwestie.

Quote (JurK. @ Fri, Nov 3 2006, 02:04pm)
over groenten, de vitaminen in groenten zijn ook te krijgen in  tabletvorm, maar de meeste vitaminen uit groente zitten ook in fruit. op enkele uitzonderingen na, vandaar de pillen als je groente ECHT niet wegkrijgt.
Tabletten... Pillen... zie je mensen van vroeger al pillen pakken ter vervanging van groenten en/of fruit? Dacht het niet, die pillen zijn alleen voor luxe-beesten die voor niets nieuws openstaan, badend in hun ongezond leven en toch hun vitamientjes binnen willen.
Mensen die met groenten/fruit kunnen hun dagelijkse dosis vitaminen kunnen bereiken en toch zo van die pillen pakken, daar wordt ik nu eens ziek van...

Mensen die door medische redenen zo tabletten moeten pakken dat is dan weer een andere zaak, maar daar gaat het hier niet over.
Member
Gold: 6,237.00
Nov 3 2006 08:28am
ik neem vaak multivitmanine

ik weet dat ik vast genoeg vitaminen binnekrijg van gewoon voedsel

maar het placebo effect helpt ook.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll